hvilke bleier?

Mamitas

Glad i forumet
bruker dere? vi bruker libero mini. Har nettopp gått bra libero newborn. Har prövd pampers men de passer ikke i passformen og föler de ikke holder like godt tett som libero. Hva bruker dere?
 
    Libero mini.
sverger til Libero jeg[8D]
 
Bruker Libero midi (5-8kg), men skal prøve coop midi når vi har brukt opp den pakka vi har. De er svanemerket, så jeg håper de holder. Vi bruker de til storebror, ikke midi da, men junior[:D]
 
libero mini..    har prøvd pampers, men de ble fort gjennom tissa for å si det sånn[;)]
 
Pampers her, er kjempefornøyd! Og så billig da gitt. 20 kr pr pakke på rema
 
Libero 3-6 kg..[:)] brukte bare libero sist og kommer nok til å bruke det nå også!
 
Libero Mini brukes her [:)] Har prøvd Pampers men tror ikke de passet hennes fasong så godt.. Lekker både her og der.
 
Back
Topp