Hvilke bleier foretrekker dere?

Coop, helt klart! [:)]

jeg har både libero og pampers denne gang [:)]
brukte kun libero til de andre barna mine, så jeg stemte libero

pampers uten tvil [:D] mye mykere enn libero

ORIGINAL: Kleiven

veldig myke og gode [:D]

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Bruker libero ;)

[:D]

Libero 1 er helt Hjææævlig!! men bruker Libero 2 nå [:)] De kan sammle opp en del tiss! føler pampers bleiene er så tynne..

bruker libero men syns de er stive og vemmelig.. liker pampers sine siden de er mye men bruker de ikke siden jeg syns de er tynne og hun virker veldig fort tissevåt med de....

Bruker Libero, de fungerer greit. Når hun blir stor nok skal vi prøve Landlord. Det er det storebror bruker nå, og det er den absolutt beste bleien vi har prøvd til ham.[:)]

Vi liker Coop sine og Pampers[:D]

Her startet vi med pampers, og har fortsatt en del bleier igjen, men må si jeg foretrekker libero. Jenta vår får noe mme i tillegg og ettersom Lea tissa, ble det skikkelig stink i pampersbleia, og den virker til å bli fortere våt.
Libero er litt stiv, men lukter ikke like mye tiss - og er en knallgod bleie til natta :) Synes jeg i alle fall!

Libero [:)]

Han fikk utslett av pampers sine!

Vi bruker Libero, har prøvd pampers sine, men syns de ble skikkelig ekle med en gang han tissa i dem. Når vi skal løfte han opp kjennes det ut som om han har gele i bleia liksom... (litt knotete forklaring... jada [;)])

ORIGINAL: isahell

Her startet vi med pampers, og har fortsatt en del bleier igjen, men må si jeg foretrekker libero. Jenta vår får noe mme i tillegg og ettersom Lea tissa, ble det skikkelig stink i pampersbleia, og den virker til å bli fortere våt.
Libero er litt stiv, men lukter ikke like mye tiss - og er en knallgod bleie til natta :) Synes jeg i alle fall!

Me har brukt både pampers og libero, og foretrekke og libero. Her får Oda KUN mm, men pampers bleiene luktar skikkelig ille når ho tissar i deti altså. Luktar nesten neglelakkfjerner på ein måte :( Fysj!

Har fått både pampers og libero som venninner har hatt til overs!

Liker best Pampers da de er myke og gode [:)] Libero er litt papp-aktig og stive syns jeg!

I str. 1: pampers! Myke og gode[:D]!

Back
Topp