hvilke bleier bruker dere?

Bruker First Price fordi de er billig og bra.

Har prøvd Coop sine og var fornøyd, men har ikke sett at de har trusebleier. Dessuten er First Price sine billigere. Har også prøvd Libero sine, men var absolutt ikke fornøyd, siden lillegutt tisser ganske mye, greier de ikke alltid å holde på tisset. Samt at jeg synes passformen på trusebleiene er rar + at de er litt for klumpete og tykke. Landlord sine var jeg fornøyd med, men jeg har ikke Rema så nært meg.

Men bleiene jeg er aller mest fornøyd med, og som jeg har forelsket meg i er Pampers sine! De er så gode og myke, og man kan virkelig føle babyrumpen gjennom bleien, fordi den er ikke tykk og klumpete. Passformen er kjempebra! Dessuten holder disse bleiene på ALT! Da lillegutt tisset som verst, var nattbleiene til pampers de eneste bleiene jeg da hadde prøvd så langt, som greide å holde på alt tisset! Ingen kan ane hvor tung bleien var blitt i løpet av natten! Det er nesten komisk! Et pluss er jo de morsomme motivene deres! [:D] Jeg elsker morsomme motiver på bleiene! Landlord og Coop sine blir rett og slett alt for kjedelige [8D]

Helt klart libero her!
Likker skikkelig ikke pampers, de "sægger" jo ned på knea så fort de har tisset. Hos minsten her sitter libero supert!

Libero Up&Go på dagtid, og Landlord eller Coop bleier på natta [:)]

Ungene er nok forskjellige slik og, man må finne det som passer ungen best [:)] Ingen bleier er dårlige, fordi hos noen andre er de det eneste som fungerer! Min er lang og ganske tynn rundt livet, og disse fungerer best hos oss [8D]

Libero.. men med neste mann så blir det tøybleier tror jeg.. Har prøvd det meste.. pampers trusebleier er for store og lekker. De med tape, tar han av seg.. så up&go er best.. har libero i bhg også.. [:)] Så sånn er det

Har prøvd mange ulike,men ender alltid tilbake til libero!
Når har vi pampers,men når den er tom er den rett tilbake til libero.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Bruker Pampers[:)] Synes ikke det er så dyrt jeg[8|]

Sign! Syns pampers er supre bleier. Og koster jo lite på rema1000!!!

Da lille jenta var baby (de to minste bleiestr.) brukte vi Pampers, etter det har jeg vært mest fornøyd med Libero.

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Svarte Libero, men det er det vi bruker hjemme.
I barnehagen bruker vi First Price. Det funker veldig greit sånn..

Da hun var baby så var det kun Pampers, de er tynnere og virker mer behagelig å bevege seg i synes jeg... Nå er det Libero Up & Go hjemme og i bhg, men det er kun fordi Pampers ikke er store nok. [;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Libero...=)

Har alltid både pampers og libero liggende! Stoler mest på libero, så alltid den om natta og når vi skal bort osv. Pampers på dagtid når han skal bevege seg mye osv...fordi den er tynnere[:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

Vi bruker Libero[:)]

libero

Pampers. Libero blir ho vanvittig sår av. Landlord-teipen er dårlig og First Price får en kvalm lukt i kontakt med varm hud[:)]

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Libero...=)

Back
Topp