Bruker First Price fordi de er billig og bra.
Har prøvd Coop sine og var fornøyd, men har ikke sett at de har trusebleier. Dessuten er First Price sine billigere. Har også prøvd Libero sine, men var absolutt ikke fornøyd, siden lillegutt tisser ganske mye, greier de ikke alltid å holde på tisset. Samt at jeg synes passformen på trusebleiene er rar + at de er litt for klumpete og tykke. Landlord sine var jeg fornøyd med, men jeg har ikke Rema så nært meg.
Men bleiene jeg er aller mest fornøyd med, og som jeg har forelsket meg i er Pampers sine! De er så gode og myke, og man kan virkelig føle babyrumpen gjennom bleien, fordi den er ikke tykk og klumpete. Passformen er kjempebra! Dessuten holder disse bleiene på ALT! Da lillegutt tisset som verst, var nattbleiene til pampers de eneste bleiene jeg da hadde prøvd så langt, som greide å holde på alt tisset! Ingen kan ane hvor tung bleien var blitt i løpet av natten! Det er nesten komisk! Et pluss er jo de morsomme motivene deres! [:D] Jeg elsker morsomme motiver på bleiene! Landlord og Coop sine blir rett og slett alt for kjedelige [8D]