Hvilke bleiemerker bruker dere ? Og størrelse?

Ved 3 mnd var han 7,3kg og bruker nr 4 [emoji23]
Bruket enten engelmark fra Coop eller Rema 1000 sine billig bleier [emoji4]
 
Straks tre mnd, og 7 kg. Bruker som regel lillego eller rema sine i str 3, evt libero, alt etter hvilken butikk vi er på :) synes begge er bra, holder natta gjennom, og sjeldent at vi har bæsjeulykker :)
 
Nokon som kan oppdatere her på dagens bleietype & størrelse? Er litt usikker på om me skal prøve noke nytt.

Edit: Sto først blodtype [emoji23][emoji23][emoji23]

Vi bruker rema sine, størrelse 4 [emoji4] han er 4 mnd om en uke, og veier rett over 8 kg.
 
Vel da var ikke lillego bleiene noe suksess likevel. Fikk en som lånebleie fra helsestasjon, og ble så fornøyd. Og fikk noen til jeg kunne teste ut. Han tisser rett igjennom :wtf: så da blir det libero forsatt her :)
 
3,5 mnd og bruker Libero newborn str 2. Tenker det blir str 3 om ikke altfor lenge :)

Har prøvd rema sine og Lillego, men lillego lakk jo med engang og lille ble så rød av rema sine.
 
Fikk testere på up&go nr 4, prøvd de to vi fikk, og tror jeg må kjøpe ei pakke og teste mer for herregud så ubehagelig de virker. Han virka storfornøyd han også ^^,
 
Jeg sier: Halleluja for Pampers! [emoji120] Det trodde jeg aldri jeg skulle si, for med mine to første har jeg av prinsipp styrt unna Pampers; både fordi jeg synes de stinker, og fordi de har brukt andre stoffer i bleiene sine (lotion?). Men nå har vi vært veldig plaget med lekkasjer- jeg har vært opp og skiftet klær og bleie opp til tre ganger hver natt. Begynte med libero comfort, så over på libero touch, så lillego (de var jo heeeelt håpløse), så Änglamark. Så skulle jeg på hytta, og fikk en innskytelse om å prøve Pampers. På den hytteturen hadde vi ikke lekkasjer, og jeg var redd det skyltes senga (at han lå mindre på siden f.eks.). Men Neida, lykken fortsetter! Tror vi har hatt lekkasje én gang siden vi gikk over til Pampers for ti dager siden. Lykke! [emoji28] Størrelse 3, forresten.
 
Mi var nesten 7 kg for en måned siden, og vi begynte på str 4 igår. Bruker anglamark eller Rema sine. Lillego tisser hun rett gjennom, og Pampers sine kan jeg ikke fordra pga den nettingen som henger fast i dem.
 
Jeg sier: Halleluja for Pampers! [emoji120] Det trodde jeg aldri jeg skulle si, for med mine to første har jeg av prinsipp styrt unna Pampers; både fordi jeg synes de stinker, og fordi de har brukt andre stoffer i bleiene sine (lotion?). Men nå har vi vært veldig plaget med lekkasjer- jeg har vært opp og skiftet klær og bleie opp til tre ganger hver natt. Begynte med libero comfort, så over på libero touch, så lillego (de var jo heeeelt håpløse), så Änglamark. Så skulle jeg på hytta, og fikk en innskytelse om å prøve Pampers. På den hytteturen hadde vi ikke lekkasjer, og jeg var redd det skyltes senga (at han lå mindre på siden f.eks.). Men Neida, lykken fortsetter! Tror vi har hatt lekkasje én gang siden vi gikk over til Pampers for ti dager siden. Lykke! [emoji28] Størrelse 3, forresten.

Må legge til at vi prøvde Rema sine også- de fikk han blødende sår av (uten å ha vært rød først). [emoji15]
 
Jeg sier: Halleluja for Pampers! [emoji120] Det trodde jeg aldri jeg skulle si, for med mine to første har jeg av prinsipp styrt unna Pampers; både fordi jeg synes de stinker, og fordi de har brukt andre stoffer i bleiene sine (lotion?). Men nå har vi vært veldig plaget med lekkasjer- jeg har vært opp og skiftet klær og bleie opp til tre ganger hver natt. Begynte med libero comfort, så over på libero touch, så lillego (de var jo heeeelt håpløse), så Änglamark. Så skulle jeg på hytta, og fikk en innskytelse om å prøve Pampers. På den hytteturen hadde vi ikke lekkasjer, og jeg var redd det skyltes senga (at han lå mindre på siden f.eks.). Men Neida, lykken fortsetter! Tror vi har hatt lekkasje én gang siden vi gikk over til Pampers for ti dager siden. Lykke! [emoji28] Størrelse 3, forresten.

Vi bruker Pampers hver natt, men libero på dagen. Bytter på mellom touch og comfort. Har også up & go til feks bilturer da jeg innbiller meg at det er deiligere med elastisk liv. Pampers funker så mye bedre til gutten vår om natta. Ingen tvil om at det funker bedre akkurat nå. 4.5 mnd og str 4
 
Back
Topp