Vi bruker tøy og er superfornøyd med det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bruker tøy og er superfornøyd med det![]()

Både og. Brukte libero touch først, var veldig fornøyd, men de e jo ganske dyre, så da lillego kom, prøvde vi di, og var egentlig like fornøyde med deTenker dere over prisen på bleiene eller går dere for favoritt merkene uansett pris?
Tenker dere over prisen på bleiene eller går dere for favoritt merkene uansett pris?
Synes ikke 51,- er ille når man får hver 4. gratis. En kaffe feks koster 45,- Så om jeg kan drikke det flere ganger i uken så skal jaggu lillegutt få "dyre" bleierTenker dere over prisen på bleiene eller går dere for favoritt merkene uansett pris?
Er første barnet mitt, så selv om vi har brukt tøy helt fra starten har jeg jo bare prøvd det noen mnd. Tok litt tid før jeg fant ut av alt og hva som funket best for han. Men i begynnelsen var han jo så liten at han ikke passet inn i alle de "beste" bleiene som han nå bruker.Her har vi også begynt med tøy nåkjempe gøy og spennende, holder stort sett tett også, ingen bæsjelekasjer (og de hadde vi mange av med papirbleier)
![]()
*må legge til at jeg ikke har noe imot dere som bruker engangs altså. Legger meg ikke borti andres valg sålenge det ikke er noe alvorlig*Får så god samvittighet hver gang jeg skifter på han! Hadde det vært meg hadde jeg jo aldri valgt å ta på meg en papir/plast truse fremfor tøy*må legge til at jeg ikke har noe imot dere som bruker engangs altså. Legger meg ikke borti andres valg sålenge det ikke er noe alvorlig*
Det er jo nettopp det som er...ikke vits å presse seg selv til noe som bare lager mere styr for seg selv.Skjønner godt den gode samvittigheten! Synes alle som bruker tøy gjør en fantastisk innsats Engangsbleier her ettersom vi bor i bygård med begrenset tørkekapasitet og såvidt holder hodet over vannet med klesvasken nå. Utrolig hvor mye avfall det blir...
Vi er bare 2 voksne og 1 baby i hus, men den skittentøyskurven vokser i en helt utrolig fart så forstår deg godt!Går for det vi liker best [emoji2] Viktigste er komforten til ungene [emoji846]Tenker dere over prisen på bleiene eller går dere for favoritt merkene uansett pris?
Har hatt masse uhell med rema sine så de droppa vi. Libero touch er jo veldig komfi men veldig dyr [emoji85] Har prøvd lille go og de funka bedre enn rema sine. Nå har vi kjøpt pampers men ei vennine fortalte at pampers bleiene har et stoff i seg som gjør at huden blir "avhengig" slik at hvis vi bytter til annet merke etter fast bruk av pampers så vil babyen få rød hud og reagere på nytt bleiemerke. Dette hørtes jo skummelt ut så kommer til å bytte til lille go igjen tror jeg. Vanlig libero funker jo også bra!
Vi boikotter også Pampers [emoji28]Det om Pampers har jeg hørt også, så vi kommer ikke til å teste dem i det hele tatt tror jeg.. [emoji54] Sjekker at bleiene er lotion free før vi prøver nytt.
Veldig fornøyd med libero comfort 3 nå, vurderer å teste LilleGo siden det virker som mange er fornøyd [emoji5] Har testet Rema, satt fast i huden som plaster ved litt tørket bæsj om morgen, og syns passformen var veldig rar. I tillegg følte jeg akkurat som om de ble våte gjennom... Komfort er viktigere enn pris, men kan såklart prøve billigere før vi utelukker dem [emoji1360]