Hvilke bleiemerke bruker du?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvilken er du mest fornøyd med?
Ser du på pris, merke eller passform?

Har vel hatt en runde og testet det meste nå. Vil ha en kombinasjon av billigst mulig og bra nok. :) Passform er jo under bra nok, for om de ikke sitter godt så lekker det jo.
Syns Rema sine er helt fine, men har vel enda ikke testet lillego. Fikk en pakke av en venninne da, så skal snart prøve. De passet ikke hennes. Coop likte vi ikke, de hadde litt rar passform, vanskelig å få stramme rundt livet samtidig som de ikke ble for stramme rundt låret. Men ellers var de helt greie. Merker at de billige merkene lukter mer tiss av enn Libero da.

Libero touch er jo kjempegode bleier, men har ikke behov for så fancy bleier når Rema sine funker like bra. :p
Lurer på om vi ikke har prøvd pampers da, når jeg tenker meg om.

Har brukt Libero Touch siden starten og er superfornøyd så ser ingen grunn til å bytte. Rekorden er 14 timer haha

Har hatt masse uhell med rema sine så de droppa vi. Libero touch er jo veldig komfi men veldig dyr [emoji85] Har prøvd lille go og de funka bedre enn rema sine. Nå har vi kjøpt pampers men ei vennine fortalte at pampers bleiene har et stoff i seg som gjør at huden blir "avhengig" slik at hvis vi bytter til annet merke etter fast bruk av pampers så vil babyen få rød hud og reagere på nytt bleiemerke. Dette hørtes jo skummelt ut så kommer til å bytte til lille go igjen tror jeg. Vanlig libero funker jo også bra!

Kiwi nr 2! Kjempe fornøyd [emoji2] Sitter så godt og lekker ikke (kun hvis hun har skikkelig svær bæsjebleie og hun ligger på ryggen).

Libero Touch her. Myke og gode. Mannen som har erklært at vi "ikke sparer penger på bleier eller dopapir" [emoji14]Har prøvd Rema1000 og lillego samt vanlige Libero. Touch er helt klart mykest, men synes de andre også er greie

Hadde Libero i str 1 og 2 i starten. Gikk over til Rema og LilleGo ved str 3. Bruker LilleGo nå fordi jeg ellers pleier å handle på Kiwi, men merker ikke noen stor forskjell på dem og Rema-bleiene.

Handler på kiwi, så gidder ikke dra andre steder for bleier. Har brukt libero touch så langt på grunn av sensetiv hud, i tillegg til at passformen passer oss. Tok i mot en seksdagersbæsj i dag uten lekkasje... Pampers fikk hun voldsomme utslett av etter et par bleier. Touch blir nok brukt ei stund til. Bleieavtalen på kiwi gjør at det er innafor i forhold til pris. Kjøper vanlig comfort og up and go til toåringen også. Bleiebudsjettet er stort...

Brukt libero newborn til nå. Synes 2-er bleiene begynner å bli trange. Testet tema 2 tidligere og den har lekket litt og vært for stor. En stund siden nå. Testet LilleGo i går. str 2 den satt faktisk veldig fint på. Så planen er nå å bruke opp libero 2-er bleier og fortsette på LilleGo. Synes det er litt drøyt å gå fra bleier til 27 kr til 50.brukte bleie kortet og kjøpte en pakke med 3 bleier og tok en gratis 3 libero touch. Så brukt opp bleiekort nå. Tide å slutte :)

Libero blir mest brukt her :) vurderer å prøve rema nå når vi er på str 3, da jeg ikke synes de var noe gode i str 2. Men 4-5-6 har vært gode på storebror :)

Bruker libero comfort og er veldig fornøyde! Prøvde rema og lillego pga pris, men ente med å kaste halve pakka på grunn av urinlekkasje på ryggen.

Har brukt Libero Touch siden starten og er superfornøyd så ser ingen grunn til å bytte. Rekorden er 14 timer haha

Som jeg skulle skrevet det selv :p

Har prøvd rema siden, de som kom i babyboksen, men de var for store på den tiden så de ga jeg bort :p Har også prøvd lillego sine og de var helt greie, men hadde lekkasje en gang. Har ikke hatt noen lekkasje som har vært pga full bleie med touch så jeg holder meg til det jeg vet funker selvom de er dyre :p

Bruker lillego, super fornøyd. Brukte først libero touch, de e også veldig bra, men sikkert dobbelt så dyre, så derfor lillego :) Har prøvd REMA sine, men var ikke fornøyd med de, synes også de lukter ekkelt..

Har prøvd flere, men alltid gått tilbake til Libero touch. Verd å betale for å slippe lekkasjer, klam unge og rød stump, som har vært erfaringene med de andre. Lillego bytta jeg inn igjen med garantien og fikk libero i stedet. Ved å få hver fjerde pakke gratis blir de jo ikke SÅ mye dyrere enn de andre, men så er jegjo litt sløv og gidder ikke alltid å gå på Kiwi for bleier når jeg liker bedre å handle på Rema.

Back
Topp