Hvilke bind er de beste etter fødsel?

Brukte Libresse nattbind fra dag 3 og i flere uker :)

Kjøpte en del pakker med nattbind og vanlige fra Always da europris hadde de på tilbud til 10kr pk forrige uke. Har også blitt tipset om en annen type som muligens er europris-merke, det heter vukkosa...something finsk. Lyselilla pakke. De skulle visst holde.17 eller 23 kr for en pakke.

Kjøpte en del pakker med nattbind og vanlige fra Always da europris hadde de på tilbud til 10kr pk forrige uke. Har også blitt tipset om en annen type som muligens er europris-merke, det heter vukkosa...something finsk. Lyselilla pakke. De skulle visst holde.17 eller 23 kr for en pakke.

Aaah. Nattbindene var også på tilbud ja? Tomt for dem da sikkert, jeg fant bare vanlige bind til den samme prisen på mandag. Jeg skal se etter det andre ved anledning evt. Takk.

Always maxi nattbind.
Ellers får du tak i større inkontinens bind på apoteket som er hakket mindre enn bleiene man får på føden. Kjøpte en slik pakke og brukte hjemme de første dagene.

Samme gjorde jeg for den første uka med nr 3. Forrige gang så bare hamstret jeg opp fra barsel for hadde noen igjen fra sist. Pleide å legge et par i baggen før hvert skift for de fylte alltid på ellers så bare spurte jeg etter mer [emoji85] brukte bind inne i de for å spare litt i lengden. Så skiftet jeg bare binde først så om det hadde gått utenfor tok jeg alt [emoji5]

Gjør nok det samme nå [emoji173]️

Back
Topp