Hvilke bind bruker dere?

Maria med 2 små

Forumet er livet
Satt å leste renselses tråden til CHICKA og kom på att det er en tid etter fødselen også...
Jeg har prøvd å fortrenge den litt, men må forbrede meg litt med å kjøpe inn bind [&:]

Hvilke har dere brukt? og hva er dere fornøyd/ikke fornøyd med?

Ja, dette lurer jeg også på. har bare kjøpt vanlige nattbind, men er det nok??? Må jeg ha storinnkjøp av bleier str. hest?[8D]

Jge kjøpte libresse nattbind og vi tro det holder? 
Men har hørt mye skryt om tena sine bind....[:)]

Jeg brukte sykehuset sine bleier første dagen!

De neste to dagene brukte jeg sykehuset sine "vanlige" bind... de tykke!

Når jeg kom hjem skiftet jeg til vanlig Libresse sine Normal-bind.
Funker fint her!
Sendte sambo avgårde i sted for å kjøpe meg, han kom hjem med Always sine superlong bind, så da får vi prøve de! Hehe....

Jeg har ikke kjøpt noe, forutenom den bindbakken vi fikk i RIMI pakka...
Må se hvor mye jeg blør på sykehuset... og gå til innkjøp når vi drar hjem.. Har jo den pakka som fulgte med RIMI pakken som forhåpentligvis holder den første dagen og natta hjemme, så får sambo dra på butikken.. HAHA!!

Jeg ble ferdig med storblødninga på sykehuset. De første dagene på sykehhuset brukte jeg "bleie" med ett diiiiiigert bind inni. Så gikk jeg over til å bare bruke det store bindet. Når jeg dro hjem brukte jeg Always nattbind. Men jeg fant fort ut at jeg ikke trengte ett så stort bind. Så nå bruker jeg bare vanlig Always :) Kan bruke bare truseinnlegg nå, men vil heller være på den sikre siden, så her går jeg fortsatt med bind :)

Liker veldig godt always sine jeg.[:)] Trenger ikke så mye større en normalbind når du kommer hjem hvis jeg ikke husker feil? Har glemt det fra sist gang kjenner jeg[8D]

ORIGINAL: CHICKA©

Jeg brukte sykehuset sine bleier første dagen!

De neste to dagene brukte jeg sykehuset sine "vanlige" bind... de tykke!

Når jeg kom hjem skiftet jeg til vanlig Libresse sine Normal-bind.
Funker fint her!

Jeg blødde veldig lite så hadde holdt med vanlige bind til meg.
Men hadde kjøpt Libresse Goodnight som jeg brukte. På slutten brukte jeg bare truseinnlegg.

Bruker libresse goodnight maxi for de er så myke og gode[:D]
kan godt bruke normal, men er jo litt sår så synes det er bedre med litt større og mykere[:D]

Kjøpte vanlige  Libresse nattbind, men de er tynne og ørlite stive. Så da handlet jeg inn Libresse nattbind maxi (av den tykke typen), de er myke og gode.
Og så har jeg gått over til den størrelsen som er rosa pakke etterpå. De er også tykkere enn de bindene jeg vanligvis bruker under mensen.

Anbefaler tykkere bind enn de på 2mm, for man er jo litt sår og øm nedentil...

Back
Topp