Hvilke bind bruker dere?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Dere som har født. Hvilke bind foretrekker dere? Har kjøpt noen fra apoteket fra merket tena lady. Bruker som regel kun ob ved mens, liker ikke følelsen av bind. Føler det blir fort kvalmt og ekkelt.

Dere som har født. Hvilke bind foretrekker dere? Har kjøpt noen fra apoteket fra merket tena lady. Bruker som regel kun ob ved mens, liker ikke følelsen av bind. Føler det blir fort kvalmt og ekkelt.

Jeg er og ob menneske, men har kjøpt noen «monster» bind på apoteket til etter fødsel. Har de ikke foran meg akkurat nå, men mener de heter attend el noe. Gikk for str 3 tror jeg :hungry:

Enig med løvemamma at libresse foran Always!
Er også ob til vanlig. Så har kjøpt litt forskjellig størrelser av libresse

Har kjøpt litt forskjellige natt bind, både fra Libresse og allways.. føler at de ultratynne nesten har bedre oppsuging enn de litt tykkere. Ellers så tok jeg med meg noen bleier hjem fra sykehuset for å ha de første to -tre nettene.

Jeg bruker libresse. Har nå gått fra libresse nattbind til den rosa pakken. Prøvde always men fikk kjempevondt når jeg tissa da jeg brukte det.. Både natt og dag bind fra dem

Jeg bruker Libresse bind, startet med de andre en tredje dagen på barsel, blør ikke så mye heldigvis :)

Tok med noen bleier fra sykehuset til bruk de første dagene. Mener det er attend som man sikkert får kjøpt på apotek. De kom godt med da jeg ikke rakk apoteket etter utskriving, og vanlige nattbind hadde ikke vært nok før nå etter helgen. :) Nå bruker jeg libresse nattbind. Hadde nok greid seg med vanlige bind siden jeg ikke blør like kraftig, men er livredd for å blø igjennom. :nailbiting:

Last edited:
Kjøpte Attend 3+ på apoteket (38,- for 10 stk) fordi det var disse jeg fikk på sykehuset, så jeg visste hvordan de føltes på :)

Nå brukes jeg libresse ultra thin (?). De man fikk med i gratispakkene :joyful:

Bruker menskopp ved vanlig menstruasjon, så er helt forferdelig å må bruke bind til renselsen er over Men bruker libresse nå, da always føles så 'plastikk' mot huden der nede

Back
Topp