Hvilke bilstoler har dere ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan sikrer dere deres barn ?
Hvor lenge ønsker dere og sikre barnet/barna bakovervendt ?

Dere med eldre barn, hvordan er de sikret ?

Snuppa har maxi cosi cabrio fix, vil ha henne bakovervendt så lenge som mulig.
storebror har cybex solution x2 fix, han satt bakovervendt fram til like før fylte 2år. Han ble skikkelig bilsyk, måtte stoppe flere ganger bare på tur til svigers som bor 40 min unna.

Har maxi cosi til tulla.
Og den vesla har husker jeg ikke helt.. mon tro om det er britax hi way 2.. var iallefall vanskelig å få tak i i norge når vi skulle ha, så kjøpte i sverige..den hadde vunnet flere internasjonale tester osv..

Vesla er 2.5 og sitter fortsatt bakover i "hovedbilen", har et billigere sete i mannens bil.. der sitter hun forover.

Jeg har en snill venninne som har latt meg arve hennes Acta Graco bilsete for barn mellom 0-13 kg. Kommer til å bruke dette i begynnelsen inntill jeg kjøper et nytt, og da sannsynligvis et fra BeSafe eller Maxi Cosi. Babyen kommer helt klart til å sitte bakovervendt i bil de første årene sine. Tar ingen sjanser når det gjelder det kjæreste jeg har.

BeSafe til liten og større. IziSleep og Izietelleranna.
Ja, og maxi cosi i mannens jobbil.

Minstemann skal sitte i Maxi Cosi Cabriofix m/base. Håper han kan sitte bakovervendt like lenge som storebror. Han sitter nå i et Britax Kidfix, som han begynte å sitte i når han var 4,5 år.

To stk maxicosi cabriofix med base (isofix)og størsten sitter bakovervendt i en britax max way :)

Vi har acta Graco babysete til minsten og mellomste har BeSafe x2. Storebror satt bakovervendt til han var 4. HAn på 3 sitter bakovervendt enda og klager ikke, så regner med han bikker 4 han også før han får nytt sete :)

Eldste i Besafe beltestol, mellomste i Brio beltestol og yngste i MC cabriofix med base :)

Mini i magen har vi maxi cosi med base:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har Maxi Cosi med base på minste jenta og Britax Multitech bakovervendt til gutten på 3, 5 år. Ønsker å sikre bakovervendt ihvertfall til han blir 4 år.

Maxi cosi cabrio med base til lillebror og maxi cosi priori air til storesøster på snart 7.

6-åringen har BeSafe, fremovervendt. Baby skal sitte i Cybex Aton, bakovervendt selvfølgelig.

Maxi cosi cabriofix med base til minste og Britax Maxway til største :)
Pluss et besafe sete ekstra i pappans bil.

Maxsi cosi iso fiks til bebi.
Ferrari cosmo sp iso ??( bakovervent og forovervent) til storebror

også har vi et sete til som er forovervent bilstol, og som kan brukes som belte stol også ( ikke i bruk enda) har med et ekstra iso fiks belte der)

brio primo har vi :) hadde det til førstemann også og var så fornøyd, så kjøpte denne gangen også :)

Back
Topp