Hvilke bil merker og modeller...

Skoda superb! Og octavia

Termin 2.februar 2014

Skoda octavia har stor plass. Skoda superb har enda større plass
Vi har octavia og får inn emmaljunga duo edge uten å demontere den

Skoda octavia har stor plass. Skoda superb har enda større plass
Vi har octavia og får inn emmaljunga duo edge uten å demontere den
På 2014-modellen så er det bar 12 liter bagasjeplass som skiller de to modellene faktisk

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ford smax og har emmaljunga nitro city:) får vogna inn på langs og på tvers:)

Har tre små herligheter<3

Vi har ford smax og har emmaljunga nitro city:) får vogna inn på langs og på tvers:)

Har tre små herligheter<3

Har sett på ford galaxy på finn, er smax noe av det samme?

Trenger en bil der vogna går på langs for hvis ikke tar den hele plassen baki der

Nå har vi en golf 4, ikke stasjonsvognsutgaven. Og er egentlig kjempe glad i bilen men vi er 2 voksne og 2 barn (en i bakovervendt bilstol)

Får dog med meg vogna uten problemer må ikke demontere den heller, bare klappe den sammen, men den okuperer henimot hele bagasjeromsplassen

Så det er enten vogna eller handelen hvis vi er alle

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi har Volvo 940 stasjonsvogn. Helt genial. Pakket til ti dager på hytta i den. Og da med vogn, klær til alle, vippestol, masse elektrisk utstyr som ipader osv, masse mme og grøt. Men svigerfar har vw caravelle og den er det kjempe god plass i. Kan kjøre vogna rett inn uten å legge den sammen. Trur det går tre vogner stående inni der. Hentet scooteren min med den.

Vi har Volvo 940 stasjonsvogn. Helt genial. Pakket til ti dager på hytta i den. Og da med vogn, klær til alle, vippestol, masse elektrisk utstyr som ipader osv, masse mme og grøt. Men svigerfar har vw caravelle og den er det kjempe god plass i. Kan kjøre vogna rett inn uten å legge den sammen. Trur det går tre vogner stående inni der. Hentet scooteren min med den.

Søkte etter den på finn men finner bare eldre utgaver, finnes den ikke i nyere?

Vi har Ford Mondeo, der fikk vi plass til et stort stellebord, en rullestol og div andre småting etter babyshopping :-) nå har vi god plass til barnevogn og andre ting :-)

Sendt fra mobilen min

Vi har Ford Mondeo, der fikk vi plass til et stort stellebord, en rullestol og div andre småting etter babyshopping :-) nå har vi god plass til barnevogn og andre ting :-)

Sendt fra mobilen min
Høres bra ut,
Vet du om det er forskjell på nyere og eldre mondeoer størrelses messig?

Noen erfaring med bilen på reise? Tror du det er plass til 2 -3 unger baki baksetet(1 i bakovervendt sete) bagvogn og bagasje for en weekendtur til alle sammen?

Ene kidden er ganske høy,

Last edited:
Hvertfall Skoda Superb, den er overlegen på baksetet plass og bagasjerommet :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Har sett på ford galaxy på finn, er smax noe av det samme?

Trenger en bil der vogna går på langs for hvis ikke tar den hele plassen baki der

Nå har vi en golf 4, ikke stasjonsvognsutgaven. Og er egentlig kjempe glad i bilen men vi er 2 voksne og 2 barn (en i bakovervendt bilstol)

Får dog med meg vogna uten problemer må ikke demontere den heller, bare klappe den sammen, men den okuperer henimot hele bagasjeromsplassen

Så det er enten vogna eller handelen hvis vi er alle

ford galaxy er litt større enn smax, men størrelsen i bagasjerommet tror je er noenlunde det samme, men endel lavere opp til taket i smax tror je.

Jeg har galaxy og er kjempe fornøyd. har ei emmaljunga edge duo og den går fint i kjøreretning og hunden eller masse bagasje får plass på siden.
Det er en himmel av plass i baksetet så det er absolutt ikke noe problem med bakovervente seter, og du kan fint sitte 2 voksne der ved siden av vårt besafe x3 sete :)

anbefaler deg absolutt å se på en slik bil om du er avhengig av litt plass :)

Og je anbefaler deg å se på plassen i baksetene i bilene oxo før du kjøper, bakovervente seter tar MASSE plass

Nei den er gammel. Jeg har nå kjøpt med wv Passat 2000 mod. De har også veldig god plass i bagasjen. Så lenge den ikke er for ny. Mamma hadde en 2011 mod og de fikk så vidt plass til bikja. Mannen min som eier volvoen.

Noen som kan fortelle litt om hvordan e-klassen, mondeo, galaxy og s-max er å sitte i (passasjersete forran) med barnesete bak?

Mamma har e klasse personbil. Og da må du klatre i hvert fall. Har ikke prøvd stasjonsvogna.

Jeg får plass til min Edge duo i kjøreretning i Ford Mondeo :)

Noen som kan fortelle litt om hvordan e-klassen, mondeo, galaxy og s-max er å sitte i (passasjersete forran) med barnesete bak?

i galaxyen er det danseplass i passasjersetet foran har da bakovervent besafe x3 isofix bak(baksetet) står på bakerste hakket på innstillingen(har 3 forskjellige innstillinger på hvor mye benplass det skal være i baksetet om du skjønner), men hadde ikke vært noe problem å sette det iallefall i midt stillingen på baksetet og fortsatt ha god plass i setet foran.

Back
Topp