Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På 2014-modellen så er det bar 12 liter bagasjeplass som skiller de to modellene faktiskSkoda octavia har stor plass. Skoda superb har enda større plass
Vi har octavia og får inn emmaljunga duo edge uten å demontere den
Skoda octavia har stor plass. Skoda superb har enda større plass
Vi har octavia og får inn emmaljunga duo edge uten å demontere den
Vi har ford smax og har emmaljunga nitro cityfår vogna inn på langs og på tvers
Har tre små herligheter<3
Vi har Volvo 940 stasjonsvogn. Helt genial. Pakket til ti dager på hytta i den. Og da med vogn, klær til alle, vippestol, masse elektrisk utstyr som ipader osv, masse mme og grøt. Men svigerfar har vw caravelle og den er det kjempe god plass i. Kan kjøre vogna rett inn uten å legge den sammen. Trur det går tre vogner stående inni der. Hentet scooteren min med den.
Sent from my iPhone using BV Forum
Høres bra ut,Vi har Ford Mondeo, der fikk vi plass til et stort stellebord, en rullestol og div andre småting etter babyshoppingnå har vi god plass til barnevogn og andre ting
Sendt fra mobilen min
Har sett på ford galaxy på finn, er smax noe av det samme?
Trenger en bil der vogna går på langs for hvis ikke tar den hele plassen baki der
Nå har vi en golf 4, ikke stasjonsvognsutgaven. Og er egentlig kjempe glad i bilen men vi er 2 voksne og 2 barn (en i bakovervendt bilstol)
Får dog med meg vogna uten problemer må ikke demontere den heller, bare klappe den sammen, men den okuperer henimot hele bagasjeromsplassen
Så det er enten vogna eller handelen hvis vi er alle
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Noen som kan fortelle litt om hvordan e-klassen, mondeo, galaxy og s-max er å sitte i (passasjersete forran) med barnesete bak?
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app