Hvilke batchnumre på Make sure er det som er dårlige?

Er på jakt etter tester nå og fant batch som slutter på 32 på kiwi nå. Tenkte det var lurt å sjekke forumet først. Hadde en runde med dårlige tester forrige gang og det var fryktelig frustrerende. Da skal jeg lete etter andre enn 32. Takk for at denne tråden blir oppdatert.

Er på jakt etter tester nå og fant batch som slutter på 32 på kiwi nå. Tenkte det var lurt å sjekke forumet først. Hadde en runde med dårlige tester forrige gang og det var fryktelig frustrerende. Da skal jeg lete etter andre enn 32. Takk for at denne tråden blir oppdatert.
53 er bra, og tror også 81 skal være det. Kiwi, Meny, Spar, og noen Boots apotek og Coop Extra skal ha Make Sure tror jeg. :happy:

Hvis noen er interessert. Har vært stressa i mange dager for har tatt tester uten at de viser sterkere strek. Den er alltid tydelig positiv, men er enten lik eller avtatt i styrke. Har hatt kjemisk nylig så var veldig urolig. Kom innpå denne posten og så at jeg hadde brukt batch 61. Er idag 19-21 dpo og fikk kjøpt batch 53. Dyppet disse to testene helt samtidig. Øverst 61 og 53 nederst. Fikk også 2-3 uker på CB digital i går. Virker som 61 bare ikke blir noe sterkere etter en viss grad. Skal prøve å slå meg til ro med det.

Vedlegg

• IMG_6811.jpeg
    IMG_6811.jpeg
    887,9 KB · Visninger: 234
Noen som har erfaring med den her?

Vedlegg

• IMG_3931.jpeg
    IMG_3931.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 150
De jeg har slutter på 61 og er skikkelig dritt, dårlig med fargestoff igjen de:bag:

20251004_182127.jpg

Måtte teste litt igjen:smiley-angelic006

Og er Make sure som slutter på 11 og går ut i 2027.

20251006_125247.jpg

Var ikke imponert over 27 :/

Ikke disse heller:
Disse 11 kan iallefall ikke brukes til mye:bored: Testet igjen og DA var det mega stor forskjell:bag: Igjen batch som slutter på 11 og går ut 10 2027.
20251006_144441.jpg

Ikke disse heller:
Disse 11 kan iallefall ikke brukes til mye:bored: Testet igjen og DA var det mega stor forskjell:bag: Igjen batch som slutter på 11 og går ut 10 2027.
20251006_144441.jpg
Arh… så drit!! Endte opp med og bestille flere babyplan tester i går jeg .. hehe. Håper de kommer fort :p
Noen som har kontaktet Make sure om dette?

Arh… så drit!! Endte opp med og bestille flere babyplan tester i går jeg .. hehe. Håper de kommer fort :p
Noen som har kontaktet Make sure om dette?
Har bestilt sjøl og, de kommer i postkassa på onsdag:dance008 Det er de eneste som fortsatt kan brukes litt:smiley-bounce022

Ja, tror da noen har tatt kontakt med de? Men har ikke gjort det selv!

Back
Topp