Hvilke batchnumre på Make sure er det som er dårlige?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Lurer på hvilke batchnumre med Make sure tester det er som er dårlige?:confused004

Har hørt andre som er veldig fornøyd med 52 batchen, og er selv super fornøyd med 81.

61 er dårligere, men slår fortsatt ut (men har mindre tydligere linjer pga fargestoffet) og 32 slår nesten ikke ut for meg i det hele tatt. Også hørt at noen har fått skyggestreker på 32.

32 er de jeg har lest flest ganger. Brukte noen fra 32 her denne runden og de funket MYE bedre enn apoteket sine tidligtester som nesten ikke viste noen ting. Metode tror jeg de heter. Så det varierer nok litt, men hvertfall greit å ha I bakhodet om en er bekymret over svake tester, eller får svake skygger.

Har selvfølgelig 32… :laughing002 har hatt bare blenda tester, men fikk plutselig kanskje en antydning i dag på 2.urin på den siste testen i pakken..9 dpo.. men ikke godt å si om det er innbilning. Har en til pakke, men selvfølgelig av samme batch :dead: )Sorry, ikke meningen å kuppe tråden.. )
IMG_4125.jpeg

Har selvfølgelig 32… :laughing002 har hatt bare blenda tester, men fikk plutselig kanskje en antydning i dag på 2.urin på den siste testen i pakken..9 dpo.. men ikke godt å si om det er innbilning. Har en til pakke, men selvfølgelig av samme batch :dead: )Sorry, ikke meningen å kuppe tråden.. )Vis vedlegget 454197
Ser ikke noe personlig, men 9DPO er jo fortsatt tidlig da, spesielt med en batch som er kjent for å slå ut sent. Ville prøvd å venta ett par dager og testa igjen

Har selvfølgelig 32… :laughing002 har hatt bare blenda tester, men fikk plutselig kanskje en antydning i dag på 2.urin på den siste testen i pakken..9 dpo.. men ikke godt å si om det er innbilning. Har en til pakke, men selvfølgelig av samme batch :dead: )Sorry, ikke meningen å kuppe tråden.. )Vis vedlegget 454197

Det er jo bare typisk, da :hilarious: synes jeg skifter en strek jeg også:nailbiting: Har du testet noe mer?

Den som slutter på 53 skal være den som oppfører seg som Makesure skal. Med 32 og 61 får jeg blandede resultater, noen ganger er 32 sterker enn 61 og motsatt (når jeg har testet på samme urin).

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg❤️
Det er jo skikkelig typisk, for jeg har mest 32 og 61 og kun 1 pakke med 53:hilarious::bookworm: Kjipt å kjøpe dritt tester:sorry:

Ja var ute og saumfarte Kiwi, meny og Coop, men de hadde bare enten 32 eller 61.. men har ikke blitt noe klokere, nå prøver jeg bare å spare noen timer før jeg prøver på nytt :laughing002

Snakk om typisk, er de jeg også har også(4pk) kun en pakke med 53(som visst nok er bra):smiley-bounce022

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg❤️
Det er jo skikkelig typisk, for jeg har mest 32 og 61 og kun 1 pakke med 53:hilarious::bookworm: Kjipt å kjøpe dritt tester:sorry:
:Heartred Har savnet en oppdatert tråd om hvilke batcher som gjelder, så veldig godt initiativ! :gen014:joyful:

Syntes at 61 virket lovende første gang jeg testet. Da var den ganske mye sterkere enn 32 på samme urin, men på neste test var de helt like, og sist test var faktisk 32 mye sterkere enn 61. :dontknow Hvis jeg ikke finner 53, så skal prøve 81 som @Kaine hadde god erfaring med, hvis jeg kommer over den da.

Skulle ønske jeg ikke sløste så mye med 53 da jeg hadde dem, så kunne jeg brukt de hver tredje dag ellerno :hilarious:

Legger ved bilde av 61 øverst og 32 nederst, tatt på samme urin.

Vedlegg

• PXL_20250206_211214209~2.jpg
    PXL_20250206_211214209~2.jpg
    616,2 KB · Visninger: 141
Last edited:
:Heartred Har savnet en oppdatert tråd om hvilke batcher som gjelder, så veldig godt initiativ! :gen014:joyful:

Syntes at 61 virket lovende første gang jeg testet. Da var den ganske mye sterkere enn 32 på samme urin, men på neste test var de helt like, og sist test var faktisk 32 mye sterkere enn 61. :dontknow Hvis jeg ikke finner 53, så skal prøve 81 som @Kaine hadde god erfaring med, hvis jeg kommer over den da.

Skulle ønske jeg ikke sløste så mye med 53 da jeg hadde dem, så kunne jeg brukt de hver tredje dag ellerno :hilarious:

Legger ved bilde av 61 øverst og 32 nederst, tatt på samme urin.

Jeg er så glad for at du ville dele informasjonen med meg og andre her inne❤️ wow, shit- for en stor forskjell:bag::wideyed:

Jeg har fått tak i med 32 tror jeg , det var det eneste dem hadde på Kiwi :/.

Jeg er så glad for at du ville dele informasjonen med meg og andre her inne❤️ wow, shit- for en stor forskjell:bag::wideyed:
Jeg blir også veldig glad når andre gjør det! Har saumfart forumet for sammenligninger :smiley-ashamed004 så deler gjerne selv :Heartred

Hvis jeg kommer over en 53 på butikken(e) i morgen, så er jeg sikker på at jeg kommer til å høre englekoret og se lyset :hilarious: Men det er jo fordi det er den jeg har brukt hele veien og har blitt vant til. Hvis jeg hadde brukt 32 hele veien, så ville det vært lettere å få en feel på hvor jeg ligger an. Og jeg er jo enig med @Mammatilgull som sier at 32 fortsatt er mye bedre enn feks Metode eller rfsu.

Fant et bilde til med 61 og 32 på samme urin. Denne gangen var 61 (nederst) sterkere enn 32 (øverst).

Vedlegg

• PXL_20250205_084543440~2.jpg
    PXL_20250205_084543440~2.jpg
    60 KB · Visninger: 120
Lurer jeg også på og hvordan er de dårlige..
Mindre fargestoff ja, også kan de gi skygger som kan se ut som veeeldig tidlige positive.

Bildet viser en positiv test (øverst) fra forrige svangerskap som er lagt ved siden av for at man skal se hvor test-streken skal være, og en negativ 32 (nederst) med skyggestrek som ligner en svaaak positiv test.

Vedlegg

• PXL_20250124_140350578.jpg
    PXL_20250124_140350578.jpg
    1,1 MB · Visninger: 251
Jeg har fått tak i med 32 tror jeg , det var det eneste dem hadde på Kiwi :/.
Alså, 32 er grei. Vil tro at etter IKM så vil de aller fleste få positivt resultat på 32 batchen også. Den er bare ikke spesielt god til det som mange (inklusive meg) her inne liker å gjøre (teste tidlig + teste ofte for å se stigning). Om en tester tidlig så er det større sjanse for tidlig strek, og siden de er litt svake så slår de ut sent.
IMG_6024.jpeg

Har så sterke tester nå at er egentlig "ferdig" med å teste og brente av noen for science, men her er mine fra i dag 17DPO. Alle er jo helt klart positive, inklusive 32, men den er litt svakere enn de to andre. Og 81 har hakket gjevnere strek enn de to andre. Forskjellen er dog ikke så tydelig på bilde lenger siden jeg har generelt sterke streker nå. Hadde neppe fått positiv på 32 batchen når jeg orginalt testa, men sånn, som sagt, etter IKM viser den mest sannsynlig greit nok en strek om en er gravid.

Back
Topp