Hvilke barnevogn har dere?

Krokodille123

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Juliknøttene 2022
Hvilken barnevogn har dere og hvor mye kostet den? Er veldig usikker på hva vi skal kjøpe!! Finnes jo hundrevis å velge mellom!

Stokke trailz, på tilbud til 9700 på barnas hus (kjøpte utstillingsmodellen) [emoji7]

Babyjogger city mini GT (en av få som faktisk får plass i bilen..) :) Betalte 3000 for vognen pent brukt og 850 for bagen, også brukt. Totalt med tilbehør som stelleveske, regntrekk, vognpose osv kostet nok vognen totalt rundt 6000-6500.

Har kjøpt Emmaljunga Mondial Deluxe denne gangen. Kjøpte svært pent brukt 2017-modell som var som ny, for 7500 kroner. Med deluxe-understellet (fire store faste hjul som triller som en drøm!)

Hadde Simo sist, som ikke finnes lenger.

Har også hatt Babyjogger City Mini GT som vi kjøpte ny for 3200 i 2015(lurt å følge med på nett og sette opp varsel på prisjakt, Jollyroom har ofte gode tilbud). Den slet vi helt ut, så den er kastet. Men ser for meg vi kanskje kjøper en ny en etterhvert som vogn nummer to. Skal se an behovet, kan godt tenkes vi bare bruker Emmaljunga-vogna :)

Men vi var veldig fornøyd med både Simo og Babyjogger city mini GT.

Det lille jeg har trillet Emmaljunga, både andre sine og den vi har kjøpt, så elsker jeg den! :)

Babyjogger city elite. Har kjøpt sportsdelen ny for 4000kr og bagen med en del tilbehør brukt til 1000kr. Kunne funnet begge deler billigere, men liker visst en av de mer upopulære fargene så har ikke vært så lett å finne (grå sportsdel, blå bag). Mangler regntrekk så det må jeg kjøpe utenom.

Hvilken barnevogn har dere og hvor mye kostet den? Er veldig usikker på hva vi skal kjøpe!! Finnes jo hundrevis å velge mellom!

Og det er en jungel! Men jeg så ei anna skrev at de aller fleste vogner idag er bra. Bare putt ungen oppi og trill i vei :happy:

Hadde emmaljunga mondial duo gå 9000kr inn stelleveske ny. Har nå babyjogger City mini gt gå 3200kr for den ny

Emmaljunga Super Nitro, kostet rett over 11.000, med Super Viking bag og stelleveske.

Har kjøpt Emmaljunga Nxt90f. Den koster 12295kr:rolleyes: Det var det eller å kjøpe ny bil. Vi kjøpte en Emmaljunga Edge duo brukt til 3900kr, men da er hele bagasjerommet tatt og ikke plass til noe annet. Så jeg grein meg til ny vogn for noen uker siden.;)

Vi har kjøpt Emmaljunga Viking på salg til 3000 kr, og brukt sportsdel for 1000 kr [emoji1305] passer fint om man har lite bagasjerom [emoji28]

Emmaljunga mondial duo. Kostet 11000. Ville kjøpt en annen vogn om jeg skulle velge på nytt. Den er alt for tung.

Har også maclaren trille, den er jeg ekstremt fornøyd med

Vi har en stokke trailz.. Fikk den ekstremt pent brukt tii 9000kr :) gleder meg til lille kommer i august og vi omsider kan ta den i bruk:)

Førstegangs. Var ikke lett å velge. Endte på en Britax smile 2. Pakket ut å satte opp i dag, så gøy[emoji847]

Har kjøpt Bugaboo Fox og Bugaboo Bee 5.

Hadde Bugaboo og Stokke Xplory til de to andre, og har vært innom såpass med vogner at jeg vet hvilke behov/kriterier jeg vektlegger og ikke.

Back
Topp