Hvilke badebalje velger jeg?

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Marsmagi 2025
Noen som har erfaring med begge størrelsene av stokke flexi bath? Sitter og planlegger å bestille, men er så usikker på om jeg skal ta vanlig størrelse eller XL. Har en på 3, og venter en liten til sommer. Ut ifra størrelsesbeskrivelsen så er det ikke stor forskjell på de, men skulle likt å vite hvor stor forskjell det er. Eventuelt om noen har erfaring med disse, og heller vil anbefale en annen badebalje? Jeg er på jakt etter en badebalje som passer en baby, ett større barn (og gjerne at de kan bade sammen når hun blir større) men det må være lett å pakke bort uten å ta mye plass :)

Sett på bibabad? :)

Ingen personlig erfaring med det, har selv sverget til balje fra Europris. Romslig, med propp! :happy:

Jeg har stokke flexi, mener det bare var en størrelse når jeg kjøpte, antar det er den vanlige. Den var ikke noe god til liten baby. Veldig keitete og smalt når man skulle holde babyen. Endte med å bruke en annen balje mens han var liten. Men når han kunne sitte selv, var flexi helt supert og så tar den så liten plass. Jeg ville gått for den store størrelsen, da er det nok ikke så keitete før baby kan sitte selv.

Hvis de skal bade sammen så blir vanlig størrelse nok for liten. Vi har den, og syns det er veldig greit at den kan legges sammen, og liker de rette sidene, frøkna sitter godt oppi der.

Hadde xl vært på markedet når vi kjøpte hadde vi nok valgt den, spesielt mtp. at vi ikke har badekar. :)

Har flexi bath, begynte med den minste str (var bare den som fantes da) når førstefødte ble født. Har to barn nå, de er nå 2 og 4 år. Kjøpte xl-størrelsen når den kom på markedet, og likte den veldig godt, bedre plass til begge to når de badet sammen. Den minste ble for trang til å bade sammen. Nå dusjer de for det meste enten hver for seg eller sammen.

Jeg har flexi bath i XL størrelsen, den er en del større en den originale utgaven.
Ville at badebaljen skulle vare over tid og ta liten plass.
Til 2 barn må du nok ha XL

God plass til 2-åringen i den originale. Men med 2 stykk må du nok ha litt større ja.

Vi likte heller ikke baljen så godt før hun satt selv.

Back
Topp