Hvilke babyprodukt og bleiemerke anbefaler dere?

Tror d blir Libero her. Pampers var bra på eldstemann som er gutt men begge jentene har fått sopp...venter gutt nå men det at de får sopp er vel ett tegn på at d kommer for lite luft til.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har hørt så mye negativt om pampers, så jeg kommer til å kjøpe inn Libero... Får heller prøve oss frem med pampers eller noe annet hvis vi ikke blir fornøyd med libero!
Av stelleprodukter ellers vil jeg bruke minst mulig, men ha klart a-krem og bephanten til evt sår rumpe.
Babyolje til bading og stell! :)

Tror det viktigste man kan unngå er våtservietter... Rent vann og evt olje kommer vi til å bruke ved bleieskift.
 
Misslikte pampers..de klistra seg fast til rompa når han hadde bæsjet. Som lim!
Libero og coop er gode! Men tøybleiene er best ;-)
 
Misslikte pampers..de klistra seg fast til rompa når han hadde bæsjet. Som lim!
Libero og coop er gode! Men tøybleiene er best ;-)

Ja, du sier noe der...nesten sånn jeg kn erindre noe sånt...hmmm...jeg har kjøpt inn en pk pampers...men har jo noen Liberoprøver liggende...får bare prøve meg frem! Sånn billigmerke var ikke aktuelt for 13 år siden iallefall..er nok blitt bedre nå antar jeg!!!
 
Ja, du sier noe der...nesten sånn jeg kn erindre noe sånt...hmmm...jeg har kjøpt inn en pk pampers...men har jo noen Liberoprøver liggende...får bare prøve meg frem! Sånn billigmerke var ikke aktuelt for 13 år siden iallefall..er nok blitt bedre nå antar jeg!!!
ha ha nei da smuldra de jo omtrent opp. Ble sånne klumper som falt ut av bleia. haha
 
Back
Topp