Hvilke apper bruker dere?

• Trådstarter Trådstarter Hanne1090
  • Opprettet Opprettet
H

Hanne1090

Guest
Jeg har Babyverden sin, en som heter Pregnancy+ og en som heter Gravid og baby. Alle regner seg frem til forskjellige termindatoer :p

Gravid og baby, og gravid og barn(babyverden) :) grunnen til at det regner forskjellige kan være at noen steder regner de ett svangerskap som 40+2 og noen andre 40+3 :P men dette skal kunne endres på

Gravid og baby, og gravid og barn(babyverden) :) grunnen til at det regner forskjellige kan være at noen steder regner de ett svangerskap som 40+2 og noen andre 40+3 :p men dette skal kunne endres på

Jeg liker begge to, men Gravid og baby sier jeg er 4+0 og Gravid og barn sier jeg er 4+1. Hvilken skal jeg stole på? :p

Har vel de samme, tror jeg. Da hadde jeg forgoldt meg til den som er kortest tror jeg, og heller bli positivt overrasket på oul. Bedre å få termin en dag eller to før man tror enn senere [emoji12]

Gravid og barn, Pregnancy +, Ladytimer og Preglife. Termin varierer med 4 dager mellom dem.

Ovia, PregLife og BV. Nå har jeg miksa det til at alle sier samme termin, men de sier hhv 5+2, 5+4 og 5+5 [emoji14] Hadde en til, men fant ut at 3 fikk holde [emoji14]

Ovia, PregLife og BV. Nå har jeg miksa det til at alle sier samme termin, men de sier hhv 5+2, 5+4 og 5+5 [emoji14] Hadde en til, men fant ut at 3 fikk holde [emoji14]
I BV tror jeg kan du stille lengden. Eller var det preglife? I ovia bruker de 280 dager, dvs to-tre dager kortere graviditet enn i Norge, så hos meg sier ovia termin 1.okt, de andre 3.okt, men alle de jeg bruker viser samme uke+dag.

Edit: i preglife var det. Og ovia viser 30.sept selvsagt (3 dager før)

Last edited:
BV og Sprout. Jeg syns Sprout er innmari fin[emoji4]

I BV tror jeg kan du stille lengden. Eller var det preglife? I ovia bruker de 280 dager, dvs to-tre dager kortere graviditet enn i Norge, så hos meg sier ovia termin 1.okt, de andre 3.okt, men alle de jeg bruker viser samme uke+dag.

Edit: i preglife var det. Og ovia viser 30.sept selvsagt (3 dager før)
Takk for tips :) Akkurat nå bryr jeg meg ikke så mye om terminen, men synes det er rart at de ulike appene påstår at det er ulikt tidsrom siden befruktning [emoji14]

Takk for tips :) Akkurat nå bryr jeg meg ikke så mye om terminen, men synes det er rart at de ulike appene påstår at det er ulikt tidsrom siden befruktning [emoji14]
Jeg kan ikke bruke sånne kalkulatorer fordi sykluslengden min ikke passer inn i utregning og eggløsning [emoji23] de blir helt corny. Regner ut "riktig" selv og gjør opp for det i appen til jeg blir enig med den.

Back
Topp