H
Hanne1090
Guest
Jeg har Babyverden sin, en som heter Pregnancy+ og en som heter Gravid og baby. Alle regner seg frem til forskjellige termindatoer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gravid og baby, og gravid og barn(babyverden)grunnen til at det regner forskjellige kan være at noen steder regner de ett svangerskap som 40+2 og noen andre 40+3
men dette skal kunne endres på
Preglife og gravid og barnliker i grunn preglife best.
Ja, det er det jeg tenker ogsåHar vel de samme, tror jeg. Da hadde jeg forgoldt meg til den som er kortest tror jeg, og heller bli positivt overrasket på oul. Bedre å få termin en dag eller to før man tror enn senere [emoji12]
I BV tror jeg kan du stille lengden. Eller var det preglife? I ovia bruker de 280 dager, dvs to-tre dager kortere graviditet enn i Norge, så hos meg sier ovia termin 1.okt, de andre 3.okt, men alle de jeg bruker viser samme uke+dag.Ovia, PregLife og BV. Nå har jeg miksa det til at alle sier samme termin, men de sier hhv 5+2, 5+4 og 5+5 [emoji14] Hadde en til, men fant ut at 3 fikk holde [emoji14]
Takk for tipsI BV tror jeg kan du stille lengden. Eller var det preglife? I ovia bruker de 280 dager, dvs to-tre dager kortere graviditet enn i Norge, så hos meg sier ovia termin 1.okt, de andre 3.okt, men alle de jeg bruker viser samme uke+dag.
Edit: i preglife var det. Og ovia viser 30.sept selvsagt (3 dager før)
Jeg har Babyverden sin, en som heter Pregnancy+ og en som heter Gravid og baby. Alle regner seg frem til forskjellige termindatoer![]()
Jeg kan ikke bruke sånne kalkulatorer fordi sykluslengden min ikke passer inn i utregning og eggløsning [emoji23] de blir helt corny. Regner ut "riktig" selv og gjør opp for det i appen til jeg blir enig med den.Takk for tipsAkkurat nå bryr jeg meg ikke så mye om terminen, men synes det er rart at de ulike appene påstår at det er ulikt tidsrom siden befruktning [emoji14]