Nei, er ikke snakk om å skifte forum. Liker meg her! Men finnes det flere slike forumer, nesten som dette? Hvilke forumer er dere på?
Selv er jeg på babyverden og juleglede
Selv er jeg på babyverden og juleglede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvinneguiden er det så mye rart og troll på, så der vil jeg ikke væreBabyverden og Kvinneguiden
Det er nettopp derfor jeg finner det fascinerende. Det er utrolig mye galle som bor i enkelte. Er sjeldent innom men liker å stikke snuten innom hvis jeg kjeder megKvinneguiden er det så mye rart og troll på, så der vil jeg ikke være
Finnes ikke mammanett lenger?Facebookgrupper har tatt over mye av det som tidligere var på forumer. Selv var jeg på mammanett da jeg var 12-13 år!!!! LOL. Fordi jeg synes det var så spennende å lese om svangerskap, fødsel og babytid med andre ord, hvem som helst kan være på forum, si.
Finnes ikke mammanett lenger?
Finner ikke siden når jeg søker. Jeg hang der mye mellom 2004 og 2012. Ja, de fleste har gått over til Facebook.Godt mulig den finnes men tipper aktiviteten er litt levere enn for 20 års tid siden jeg sier bare at aktiviteten i de fleste forumer er lavere nå, fordi mange er i termingrupper på FB i stedet
Jeg vet kun om Kvinneguiden, juleglede og babyverden. Kvinneguiden er så ille at der..nei der vil jeg ikke væreFinner ikke siden når jeg søker. Jeg hang der mye mellom 2004 og 2012. Ja, de fleste har gått over til Facebook.
Finner ikke siden når jeg søker. Jeg hang der mye mellom 2004 og 2012. Ja, de fleste har gått over til Facebook.
Ja, det er det mye rart og ukoselig.Jeg vet kun om Kvinneguiden, juleglede og babyverden. Kvinneguiden er så ille at der..nei der vil jeg ikke være
Veldig usmakelig og troll derJa, det er det mye rart og ukoselig.