Hvilke aktiviteter lærer du barna?

Førstehjelp, svømming, camping (slå opp telt/gapahuk, tenne bål, spikke), fiske og matlaging er viktigst.

Edit:
Håper de viser interesse for å hjelpe andre og blir aktive i for eksempel Røde Kors tidlig. Men de skal få gjøre akkurat hva de vil (utenom ting som involverer hest) når de blir store nok til å velge selv :)

Hehe, foreldrene mine prøvde å holde meg unna hest, det fikk visst skikkelig dårlig :p hvorfor ikke? :)

Hehe, foreldrene mine prøvde å holde meg unna hest, det fikk visst skikkelig dårlig :p hvorfor ikke? :)
Fordi begge vi foreldrene er allergiske. Jeg ble hentet av ambulanse sist jeg prøvde å gå inn i en stall med hester på grunn av pusteproblemer og en epipen som ikke funka helt. Og da blir det så innmari vanskelig å følge dem opp som foreldre, sånn når man får pusteproblemer av å se en hest liksom ;) og jeg vil jo veldig gjerne være involvert i hobbyene, og heie dem fram i det de prøver å mestre :)

Fordi begge vi foreldrene er allergiske. Jeg ble hentet av ambulanse sist jeg prøvde å gå inn i en stall med hester på grunn av pusteproblemer og en epipen som ikke funka helt. Og da blir det så innmari vanskelig å følge dem opp som foreldre, sånn når man får pusteproblemer av å se en hest liksom ;) og jeg vil jo veldig gjerne være involvert i hobbyene, og heie dem fram i det de prøver å mestre :)

Æsj, det er så kjedelig med allergier :( man vil jo gjerne følge opp ja.. :)

Det var igrunnen det absolutt beste argumentet på "ikke hest" :-)

Ski, svømme, skøyter, sykle, får være med på matlaging . Fotball begynner han på nå. Turn har han deltatt på tidligere .

Back
Topp