Hviler du nok?

Sulemu

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Flere som er konstant sliten og trøtt?
Får dere hvilt dere nok?

Jeg føler for å sove HELE tiden, og store deler av dagen ligger jeg i sofaen :P Det har også resultert i at jeg våkner grytidlig på morgenen. :P Husarbeid og matlaging er bare å glemme. Orker såvidt å være med sambo på butikken! Han får ihvertfall øvd seg på både matlaging og husarbeid. Den biten har som regel jeg alltid stått for!

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Ja, du er ikke alene om den :) Hehe
Jeg er på jobb om dagene, men hender seg at jeg sovner over noen stoler i matpausen :p hehe
Heldigvis har jeg snille kolleger som lar meg få sove litt :)

Benytter egentida når mini er i bhg til det fulle :) og det trenger jeg :)

Er egentlig 40 % sm, så annakvar dag har eg vore heime og sove og tatt vare på meg sjølv. Denne veka har eg vore fullt sm pga umennesklig hodepine, så då har eg stort sett sove kvar dag. Sliter faktisk meir med å få i meg mat, holde på mat og har heile tida vondt i magen (både fordi eg er sulten og ikkje orkar mat, eller store mengder mat, og fordi eg kastar opp)
Sambo er vekke heile helga, så har lilletrulle åleine i helga, så ingen rolig helg å sjå fram til.. kan bli masse film og sofakos på oss håpar eg ;)

Jeg har ikke tid til å hvile.. Jobber hele uka, også har jeg en gutt på snart 7, og ei frøken på 4 som kommer hjem likt som meg.. I tillegg er jeg fotballtrener for eldstemann sitt fotballag, så her går det slag i slag gitt ;) Går ut i ferie neste torsdag, og det skal bli godt :D

Jeg har ligget på sofaen i hele dag og i går. Sambo har begge dagene kommer inn døra med "her så det bomba ut" og tatt seg en rydderunde. Lager mat og rydder etter middag og alt. Men han er ikke ukjent med det da:)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Her har jeg fortsatt permisjon med førstemann, så jeg sover når han har duppene sine. Heldigvis for meg sover han nå hele 2x 1,5 time, så jeg holder ut til mannen kommer hjem ;-) Sovner tidlig på sofaen likevel, og har skremmende lite energi til noe som helst.. Håper det bedrer seg snart :-)

Jeg kunne ha sovet hele døgnet om jeg fikk lov. Er konstant trøtt og sliten, og merker jeg ikke er like effektiv på jobb for tiden.. :)

Blir masse sofa og masse soving her og ja! ;)

Pleier å sove litt på dagtid om jeg har mulighet. Jeg jobber skift, så er ofte hjemme på dagen . I dag har det gått i ett, og jeg har ikke slappet av før nå, og kjenner at jeg er ganske så utslitt. Holdt nesten på å grine når de ikke hadde de skruene jeg må ha på Biltema i dag :( Snart kvelden på meg

Jeg har det akkurat som deg, HI. Fantastisk så sliten og energiløs det går an å bli! Hadde det ikke sånn med førstemann, som jeg kan huske.. Jeg jobber jo fullt enda, men kjenner at bl kommer snikende, så vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Håper bare så inderlig at energien dukker opp igjen snart, for sånn orker verken jeg eller sambo å ha det i 6 mnd til!

tar meg en cowboystrekk hver dag. om ikke to :p

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Nei, jeg jobber 100% og har en fireåring som skal følges opp, så jeg hviler ikke . Prøver å legge meg til fornuftig tid på kvelden.

Back
Topp