Hvilepulsen

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
Jeg bruker fitbit og følger med på hvilepulsen. De siste dagene har hvilepulsen sunket til nivå før graviditet, er dette en indikasjon på SA/MA? Kjenner jeg blir veldig bekymret av dette[emoji17]
 
Jeg tenker at dette varierer jeg, og er bare nok en grunn til å legge fra seg pulsmålere og temperaturmålere for se som driver med dette. Det har skapt utrolig mye ekstra uro for mange.
 
Jeg tenker at dette varierer jeg, og er bare nok en grunn til å legge fra seg pulsmålere og temperaturmålere for se som driver med dette. Det har skapt utrolig mye ekstra uro for mange.

Ja du har sikkert rett! Jeg har jo fortsatt alle symptomene. Men etter både SA og MA på rullebladet blir jeg litt småhysterisk[emoji15]
 
Ja du har sikkert rett! Jeg har jo fortsatt alle symptomene. Men etter både SA og MA på rullebladet blir jeg litt småhysterisk[emoji15]
Det skjønner jeg veldig godt! Men jeg snakker av erfaring etter svangerskapet med vesla på 8 år. Den gangen var jeg en proff temper og hadde stålkontroll. Helt til tempen sank litt igjen i svangerskapet og panikken tok meg. Helt uten grunn. Så hadde jeg vært deg hadde jeg lagt den bort og nytt symptomer og tanken på at noe vokser inni deg :happy:
 
Hvilepulsen kan nok gå seg til litt etterhvert og ❤ bruker fitbit selv og den flyr opp og ned titt og ofte spørs veldig på hvor mye søvn jeg får for da den måler mest korrekt :)
 
Back
Topp