Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har også falt litt etter de første ukeneSamtidig med en liten blødning igjen i går, har hvilepulsen min begynt på en kraftig nedtur. Er 6+5 i dag. Noen andre som har opplevd at hvilepulsen faller? Eller betyr det, som jeg frykter, at løpet er kjørt?
Har holdt seg oppe siden litt før ikm.
Vis vedlegget 319211
vet ikke om det har noe å si? Har fortsatt alle gravidsymptomene.Ja men da får du sjekket det i morgen, går sikkert helt fintSkal på UL i morgen tidlig, så føler ikke det er poeng i å prøve å skaffe UL i dag.
Men det er kanskje vanlig at den faller litt igjen da, hvis det ikke bare er hos meg.
Blødningen i seg selv var jeg ikke bekymret for, det var lite, ikke friskt og kom morningen etter sex. Hadde en myye større blødning i uke 4, som var uskyldig. Men fikk litt panikk når jeg så pulsen for di siste dagene.
del gjerne om de sier noe om hvilepulsen som går lutt nedJeg leste akkurat det sammeFant en annen tråd når jeg googla litt, og ser at mange har høy puls til ca 6+noe, også begynner den å falle for så å stabilisere seg på normalen. Håper det er tilfellet for meg også. Normalen min er mellom 62 og 68 (etter hvor jeg er i syklusen).

Ja, jeg håper jo egentlig at den stabiliserer seg på normal puls, ikke noe greit å gå med så høy puls. Så lenge det ikke betyr at noe er galt!Hvilepulsen min har økt med 10 slag siden jeg ble gravid...synes det er ganske ukomfortabelt...kjenner meg anpusten og pesete hele tiden...pulsen liksom slår i øra. Så jeg håper det er slik at den går litt ned etter hvert i graviditeten og stabiliserer seg.

Ja, jeg håper jo egentlig at den stabiliserer seg på normal puls, ikke noe greit å gå med så høy puls. Så lenge det ikke betyr at noe er galt!![]()

Samtidig med en liten blødning igjen i går, har hvilepulsen min begynt på en kraftig nedtur. Er 6+5 i dag. Noen andre som har opplevd at hvilepulsen faller? Eller betyr det, som jeg frykter, at løpet er kjørt?
Har holdt seg oppe siden litt før ikm.
Vis vedlegget 319211
Så rart hvor forskjellig kroppene reagerer. Hos meg var det helt motsatt sist, jeg fikk betydelig lavere hvilepuls, 10-15 slag mindre i minuttet. Var egentlig ganske deilig. Men forstår at du syns det er ekkelt, det er nok hormoner og kroppen som tilpasser seg den nye tilværelsen.Hvilepulsen min har økt med 10 slag siden jeg ble gravid...synes det er ganske ukomfortabelt...kjenner meg anpusten og pesete hele tiden...pulsen liksom slår i øra. Så jeg håper det er slik at den går litt ned etter hvert i graviditeten og stabiliserer seg.