Hvilepuls

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Er vi flere som følger litt med på hvilepulsen? Er ikke like manisk til å følge med på den denne gangen (heldigvis), men føler litt med på den! Andre som følger med? :bag:

Går litt opp og ned, men ser ut som den er på vei opp! Mener den gjorde det rundt samme tid sist også.

Screenshot_20230108_131632.jpg

Min har gradvis sunket sånn ser den ut siste måneden

vet ikke hva det betyr men har vært hjemme i tre uker så antar at det kanskje har noe påvirkning
DE4E2E77-BF64-4F49-9CA6-02E555816549.png

Min har gradvis sunket sånn ser den ut siste måneden

vet ikke hva det betyr men har vært hjemme i tre uker så antar at det kanskje har noe påvirkning
Vis vedlegget 396268

Vil anta det spiller inn ja! Husker vi hadde veldig forskjellige hvilepulser i det forrige terminforumet også!

Har gjennom helgen sett at pulsen har ligget på 70-80 mens jeg bare har ligget på sofaen og slappet av. En tur på toalettet (opp en liten trapp) og rett opp i 100-110

Har gjennom helgen sett at pulsen har ligget på 70-80 mens jeg bare har ligget på sofaen og slappet av. En tur på toalettet (opp en liten trapp) og rett opp i 100-110

Samme her! Skal lite til føre den bikker 100 og en puster og peser :hilarious:

Min hvilepuls har økt betraktelig etter jeg ble gravid. Før hadde jeg hvilepuls på 40-45, nå er det 65-70

Snittet på min er 63, og vet det er noe høyere enn hva det pleier å være ja :p men slik er det,er jo økt blodvolum, også skal jo alt pumpes gjennom kroppen og.

Ligger i senga og skal straks sove, ligget her i sikkert minst 20 min alt og pulsen er likevel mellom 80-85, skal si kroppen jobber! Pulsen har skyti i været de siste dagene og er sjeldent under 70 nå, selv når jeg sover!

Min hvilepuls er nå lik den var før jeg ble gravid :) vært sånn siste uken

Ble litt urolig når den gikk ned, men i arkivet mitt så jeg at jeg i slutten av uke 6 forrige graviditet også fikk fall i hvilepulsen :)

Ja, måtte inn å sjekke jeg også, med forrige svangerskap, gikk også ned i den perioden der! Artig hvor mye hormoner, syklus og gravditet påvirker kroppen!

Min hvilepuls har også stabilisert seg litt tilbake til normalen de siste dagene. 8+0 i dag - så en perfekt liten «bamsemums» på UL i går med raske og tydelige hjerteslag på 169 slag i minuttet så stabilisert hvilepuls trenger ikke å bety noe ❤️

Back
Topp