Hvilepuls

Anlipa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Septemberbarna 2019
Min hvilepuls har steget fra vanlig mellom 58- 60 - til 69 nå :wideyed: flere som har fulgt med på dette ?;)
 
Jepp!!! Min ser ut for å ha stabilisert seg oppe på 71-72 nå.
Dette er for siste året, så ganske mye høyere enn vanlig for min del.

Screenshot_20190108-105257_Fitbit.jpg
 
Snoker litt fra Juli. :)
Jeg fikk et hopp i hvilepuls fra 63-65 til 70-72 fra positiv test og frem til uke 12 ish, nå er hvilepuls blitt lavere og ligger rundt 65-66.
Tror økt bøodvolum, men også mye hormoner påvirker kroppen. Når HCG roer seg ned fra andre trimester så blir det sikkert lettere for kroppen også.
 
Snoker litt fra Juli. :)
Jeg fikk et hopp i hvilepuls fra 63-65 til 70-72 fra positiv test og frem til uke 12 ish, nå er hvilepuls blitt lavere og ligger rundt 65-66.
Tror økt bøodvolum, men også mye hormoner påvirker kroppen. Når HCG roer seg ned fra andre trimester så blir det sikkert lettere for kroppen også.
Ja spennende og se h orden kroppen oppfører seg i denne prosessen :angelic:
 
Min har også steget er bare på 64 nå, men er jo ikke 5 uker enda engang.
Forrige gang jeg var gravid.gikk den opp til 78 på det meste, 1,5 mnd før termin( men da var jeg skikkelig syk og stresset på grunn av at vi skulle gifte oss:p ) .
Så har egentlig bare gått og ventet på at den skulle stige igjen ^^
 
Tydelig noe som skjer her, ja!

Stiger mye raskere enn sist, jeg er sikkert i dårligere form, blitt mindre turer i det siste enn jeg hadde før forrige svangerskap :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190119-221219.png
    Screenshot_20190119-221219.png
    108,7 KB · Visninger: 6
Det har jeg helt glemt at skjer. Da skjønner jeg hvorfor trappa pluttselig virker mye lenger
 
Back
Topp