Hvilende nattevakt...

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Jeg er på jobbjakt og nå er det utlyst noen stillinger som hvilende nattevakt i kommunen her... en på 56 prosent og to på 52 prosent... noen som vet hvordan det er med lønn i en sånn stilling? får vel ikke betalt den tiden man sover? hvor mange netter i måneden utgjør disse stillingene tror dere? samboer jobber 3 delt turnus, og vi kan jo ikke jobbe natt samtidig begge to... hm...

Når eg hadde sovende nattevakt fikk eg vel betalt for hver tredje time mens eg sov og hvis eg blei vekt fikk eg noe ekstra tillegg pluss vanlig timeslønn. Men tror det varierer fra arb.plass til arb.plass. No tok eg dette bare som ekstravakter. Så usikker på hvordan det fungerer med fast stilling :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når eg hadde sovende nattevakt fikk eg vel betalt for hver tredje time mens eg sov og hvis eg blei vekt fikk eg noe ekstra tillegg pluss vanlig timeslønn. Men tror det varierer fra arb.plass til arb.plass. No tok eg dette bare som ekstravakter. Så usikker på hvordan det fungerer med fast stilling :)

Okey :) tenker jeg hiver inn en søknad jeg, og så får jeg høre mer på et evt intervju... hvis det overhode ikke passer overens hvis jeg evt får tilbud om stillingen kan jeg jo bare takke nei :)

Hos oss så har de hvilende nattevaktene 14 netter i løpet av 6 ukers turnus. De jobber fra kl 22.00 - 08.00. De er våkne i fire timer og sover i seks. De får betalt for de våkne timene og 2 av timene de sover + utrykning selvfølgelig.

Okey :) tenker jeg hiver inn en søknad jeg, og så får jeg høre mer på et evt intervju... hvis det overhode ikke passer overens hvis jeg evt får tilbud om stillingen kan jeg jo bare takke nei :)

Jepp. Det skader ikke å søke :D eg likte godt å ha sovende nattevakter. Men det var før barna kom :) då hadde eg ofte sovende nattevakt og tidligvakt rett etter eller seinvakt og rett på sovende :)

Når eg hadde kvilande nattevakt var eg på jobb i 10 timar og fekk betalt for 6.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når jeg har hvilende natt får jeg betalt med kveldstilleg fra kl. 22-23 og vanlig daglønn fra 06.00-08.30. Jeg får vanlig lønn fra 23-02. Utenom disse tidene er det ubetalt med mindre jeg må stå opp på natten men det har aldri skjedd. En hvilende vakt for meg tilsvarer ca. normal dagvakt i lønn

Går jo ann å ringe å høre også. Si du er interessert i stillingen men gjerne vil vite litt mer. Det gir deg ofte også en fordel når du søker at du har snakket litt med dem:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp