Hvilen farge ser dere?!

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Blir helt gaaal av denne kjoledebatten jeg, hvilken farge ser dere julifrøkner :p!? her sitter jeg og samboer å ser på samme bilde, men han mener kjolen er hvit og gull og jeg mener blå og svart :0 så morsomt at alle ser så forskjellig!!! ImageUploadedByBV Forum1425043144.801050.jpg

Jeg har sett begge fargekombinasjoner i løpet av dagen, så nå har jeg bare gitt opp :P

Dette var veldig sprøtt!! Jeg satt her og kunne ikke fatte og begripe hvordan noen kunne se noe annet enn hvit og gull. Så googlet jeg litt og fant et bilde fra Amazon hvor den var tydelig kongeblå og sort. Når jeg så kikket tilbake på det første bildet, så var det plutselig blått og svart!! Ikke like klar i fargene som på bildet på Amazon riktignok, men det var i hvert fall umulig å se hvit og gull igjen...

Blå og svart. Alle andre er rare:p hehe

Blir helt gaaal av denne kjoledebatten jeg, hvilken farge ser dere julifrøkner :p!? her sitter jeg og samboer å ser på samme bilde, men han mener kjolen er hvit og gull og jeg mener blå og svart :0 så morsomt at alle ser så forskjellig!!! Vis vedlegget 105591
Haha! Akkurat det gjorde jeg og samboer også, på samme mobil! Helt merkelig. Jeg ser blå og svart.

Dette var creepy! :p Først var den hvit og gull. Etter å ha lest på den linken og sett den egentlige fargen på kjolen var det første bildet plutselig blått og svart.

Edit: Nå var den hvit og gull igjen!

Hvit of gull :)

Eller og :-P

Er jeg den eneste som ser blå og gull? :P

Tror det var noen i tråden på generelt som sa de så det;)

Klarer ikke se hvor gull kommer fra jeg da:p hehe

Har ikke sjans til å se at dette bildet er svart og blå, men har sett noen av de andre bildene på nett hvor den er blå/sort..

Ser hvit og gull når jeg ser øverst på kjolen og blå og svart når jeg flytter blikket ned :p

Back
Topp