Hviklen str. vinterdress

mita89

Elsker forumet
Hvilken størrelse har dere i vinterdressen til vinteren som kommer? Og hvilken dress?

Vi har to i 86 fra i fjor, prøvde de her en dag og de passer fint.. men idag kom jeg på at jeg har jo ikkr prøvd de med masse ekstra klær under som sikkert kommer til vinteren[:)]

Har en reima dress i 86 og en troll tress i 92 (men den kan hun nok ikke bruke i vinter, ALL FOR STOR) Og NameIt vinterdress
den kan hun nok heller ikke bruke i år pga den er ALT FOR STOR! [:-]

Har kjøpt en Friends dress i 86.. har ikke prøvd den, men regner med den passer greit. Har også en nameit dress i 92, men den er alt for stor.

prøvde reima str 80 fra i fjor, og den passet-så lenge ungen ikke skulle bøye seg, da ble den brått veldig kort i ryggen[:D]
har kjøpt reima 92 og den tror jeg blir bra... prøvde den her om dagen, og den passet ganske bra. romslig, men det må den jo være mtp ekstra klær og bevegelighet...

har reima høstdress fra i fjor i 86, den passer helt fint enda (så den må ha vært stor i fjor!!). Har kjøpt vinterdress i 92, regner med at den går greit å bruke, men sikkert er litt stor.
Har også kjøpt ticket vår-/ høstdress i 92, men den er GIGANTISK!! Så den får ligge i fred en stund...

ORIGINAL: liseann

har kjøpt reima 92 og den tror jeg blir bra... prøvde den her om dagen, og den passet ganske bra. romslig, men det må den jo være mtp ekstra klær og bevegelighet...

Samme her. 92 er ganske stor når han står, men er god når det kommer til alle bevegelsene han tross alt skal greie å utføre i en meter snø [:)]

Vi har en Friends- parkdress i str. 86, den er stor.
Så har vi en Beaver nylon str. 92 passer akkurat.
Så kom svigermor med en Reflex regndress med fleecefor, str. 98 passer fint.

Men skikkelig vinterdress har vi ikke skaffet enda. Selv om her er snø på toppene, så satser jeg på at det er en stund til den kommer ned hit [:D]

Vi har 86 i reima vinterdress tror nok den blir bra i str til Emmely siden de er så stor i størelsen.

har kjøpt 2 dresser i 92 til hver jente ...en for å ha hjemme og en i barnehagen ..pga av slitsomt å ta med hjem for hver gang

ORIGINAL: alruto

Vi har troll dress fra i fjor-den passer enda så skal bruke den..selv om vi egentlig vil ha ny[8|][8D]

VI vil ha ny, eller DU vil ha ny??? [;)][;)][:D][:D][:D]

Det er morro å kjøpe stæsj til de små!! [:)]

Vi har i str 86 og i 92,har noen i reflex og noen i reima.
Arvet 5 høst/vinter dresser av søstra mi,så da sparte vi dei kronene[:D][:D]

Vi har en 86 som jeg har tenkt han kan bruke hjemme. tror den er i knappestelaget... hehe... men så kjøpte jeg to på salg ifjor i str 98 og de er hakket store... men det blir de han bruker i år og kanskje nesteår? ;)

Vi har reimatec str 92 [:)] Prøvde den på i går og den er ganske stor.. men tror det vil gå helt fint å bevege seg i [:)] Han har 92 i vår/høst dress også som han bruker nå uten problemer. Syns vinterdressen virker større selvom den er samme str.. men kanskje fordi den er tjukkere og da står litt mer ut..?

Back
Topp