Hvetekim......

Butterfly75

Glad i forumet
Noen som har spist det under ruginga?
Har lest som en gal på nettet på hva som skal være bra.

Leste også at rett før og etter innsett av egg skal man drikke eller spise noe varmt. Dette hjalp kroppen med å holde på egget.

I nettverden kan man bli gaaal :eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

nei...
har lest så mye kjerrringråd av man blir gal av det... leste for en stund siden at ananas skulle være veldig bra, tygget som ei gal ei på det hehe...men hjalp ikke... samme med babyklister, bihonning gele, varmeflaske+++++
jeg gjør ikke noe nå annet enn å prøve å slappe litt av... denne gangen holder jeg meg til studier i usa de ligger litt før oss, så holder meg mest mulig i ro den første uken, så andre uken kan man begynne å gå små turer osv.. ikke dermed sagt at det stemmer 100%.. men velger å gjøre det pga min bagrunn...

Får man spise da før innsett? Var det bare før uttak at man skulle være fastende?

Før innsett kan man spise. Da skal man ikke gå på toalettet minst 2 timer før.
Kun fastende ved uttak :-)

Ok:) kom ikke så langt sist, men mener jeg leste noe om fasting:) men å ikke gå på do to timer før innsett? Guri, jeg er så nervøs når jeg kommer opp på klinikken at jeg holder på å tisse meg ut, kan jo bli spennende det da:p

Ok:) kom ikke så langt sist, men mener jeg leste noe om fasting:) men å ikke gå på do to timer før innsett? Guri, jeg er så nervøs når jeg kommer opp på klinikken at jeg holder på å tisse meg ut, kan jo bli spennende det da:p

Det kommer å gå såå fint ♡

Når vi allerede snakker om to do or not to do and uttak og innsett... hvordan var det med sex rundt disse nå igjen?? :)

Når vi allerede snakker om to do or not to do and uttak og innsett... hvordan var det med sex rundt disse nå igjen?? :)

Har fått beskjed om å være avhold fra sprøytestart til ei uke etter innsett :-)

Har fått beskjed om å være avhold fra sprøytestart til ei uke etter innsett :)

signere denne! fik og beskjed om det!
wow... samme beskjed :P ikke værst

Har fått beskjed om å være avhold fra sprøytestart til ei uke etter innsett :)

Å helsikke!! Hvordan skal det gå?!! Altså jeg tror jeg skal akkurat klare det såvidt, men stakkars mannebeinet hahahahaahha ;) MEN, det er for en god sak hehehe

Klarer man å ha sex etter uttak så er en jaggu god!!! Men ser er det null sex fra sprøytestart til ti dager etter uttak... Å få lyst på sex mellom uttak og innsett tror jeg ingen har lyst på :/

Klarer man å ha sex etter uttak så er en jaggu god!!! Men ser er det null sex fra sprøytestart til ti dager etter uttak... Å få lyst på sex mellom uttak og innsett tror jeg ingen har lyst på :/

Aaah, ja kan jo se den da, blir vel litt mørbanket ved uttaket og etterpå.. meeen tenker mest på ved sprøyteperioden, får vel bare stå det ut... :P :)

Hahahahha og det får han og.... bare STÅ den ut hahahahha nei fydda! Er man galen så er man galen hehe :D

Kjøpte 4 pakker hvetekim
Åpna pakken når jeg kom hjem, lest at det smakte godt
Ååå fyyyyyyy det smakte gruuuusomt.
Til og med sambo syntes det hehe og han er langt fra kresen.

Back
Topp