hvert på vekstestiminering igår.

De sa bare at jeg ikke skulle beskymre meg... At hun kanskje var laget til å være en 3200-3600 g unge... Får vel vite mer neste gang

Alle barn er jo ikke like :) noen er lange og noen er korte, noen er store rundt hodet, noen mindre... Jeg er gravid med min første så ingen erfaringer der, men vet at jeg selv hadde liten hodeomkrets, og det har jeg fortsatt 30 år etterpå, men ingenting galt :)

Man blir jo så bekymret for disse små allerede fra starten, men helt sikkert ikke noe å bekymre seg for :)?

Alle barn er jo ikke like :) noen er lange og noen er korte, noen er store rundt hodet, noen mindre... Jeg er gravid med min første så ingen erfaringer der, men vet at jeg selv hadde liten hodeomkrets, og det har jeg fortsatt 30 år etterpå, men ingenting galt :)

Man blir jo så bekymret for disse små allerede fra starten, men helt sikkert ikke noe å bekymre seg for :)?
er nok ikke noe å bekymre seg for :) hehe.. er jo førstegangen her også så blir jo veldig urolig for alt.. hehe

Sysnt du bør få innvilga ks uansett. Er ikkje verdt å gå og anke i flere uker på at det skal skje ein lignende episode i gjen. Og det er tydelig at du får store barn. Da er muligheten stor for det nå og. Eg ville bare fått noen til og skreve det opp snarest mulig. Og ikkje gi deg. Du kjenner kroppen din best. Og du er den eneste som kan si va som er best for deg. Eg hadde aldri født ein baby på 5 kg. Det er heilt sikkert :p

har ikke vært på, men vil nok be om å bli henvist om jeg ligger like høyt over i forhold til sf mål ved neste kontroll i uke 28. Hadde ikke en god fødselsopplevelse første gang og vil verken gå å bekymre meg lenge på forhånd pga høye mål eller få enda en dårlig fødselsopplevelse!

Jeg skal nå på fredag og i uke 34:)

Ligger fremdeles innenfor på sf mål, men skal til jordmor neste uke og skal ikke se bort fra at det blir en ny ul i løpet av de neste ukene. Var på det sist, men det ble med en ekstra ul da frøkna ikke var urovekkende stor :)

Mitt 4.barn,uke 27+6 i dag,estimert til å være 1211gram :)

Back
Topp