Det var vekst avik på hode. Hode var mindre... Hmm
Trenger jo ikke bety noe det heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var vekst avik på hode. Hode var mindre... Hmm
håper ikke det...blir veldig redd når ting ikke er som det skalTrenger jo ikke bety noe det heller
håper ikke det...blir veldig redd når ting ikke er som det skal
De sa bare at jeg ikke skulle beskymre meg... At hun kanskje var laget til å være en 3200-3600 g unge... Får vel vite mer neste gangJa man blir jo litt engstelig, men hva sa jordmor eller lege til det da?
De sa bare at jeg ikke skulle beskymre meg... At hun kanskje var laget til å være en 3200-3600 g unge... Får vel vite mer neste gang
er nok ikke noe å bekymre seg for hehe.. er jo førstegangen her også så blir jo veldig urolig for alt.. heheAlle barn er jo ikke like noen er lange og noen er korte, noen er store rundt hodet, noen mindre... Jeg er gravid med min første så ingen erfaringer der, men vet at jeg selv hadde liten hodeomkrets, og det har jeg fortsatt 30 år etterpå, men ingenting galt
Man blir jo så bekymret for disse små allerede fra starten, men helt sikkert ikke noe å bekymre seg for ?