Hverdagslykke er...

gla'jenta78

Elsker forumet
MAI 2013
Septembermødre <3
når man våkner søndagsmorgen, både sambo og mini har stått opp og i det man skal krabbe seg ut av senga hører en stemme fra kjøkkenet som sier: Klokka er ikke mer enn 7, så bare legg deg igjen hvis du vil :) Er det rart man blir litt forelska på en helt vanlig søndag? <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hørtes veldig godt ut :) her snudde han seg bare i senga når dattra kom på romnet. Så jeg har vært oppe med henne siden kl 6.15 :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hørtes veldig godt ut :) her snudde han seg bare i senga når dattra kom på romnet. Så jeg har vært oppe med henne siden kl 6.15 :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Håper det er din tur en annen dag :)

Her blei lykken av att mannen tok fjøset i dag tidlig (selv om søndager er min dag uten barn) og når vi kom hjem fra fjøset. Jeg gir alltid kalvene så sqtt han opp trampolina og vi var ute og lekte i en og halv time. :-)

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Last edited:
JAAA!! Her var det "du dette var altfor tidlig på en søndag" da ene hunden kom og fortalte at han MÅTTE ut nå kl 09 på en søndag :p Så han stod opp, gikk ut med hundene, gav dem mat og stakk hodet inn og sa at alt var på stell, nå gikk han og vasket bilen :D Jeg sov til han kom hjem igjen haha :p Herlig!

hehehe, jeg fikk også sove lenge :) Samboern sto opp 7 med ho minste og så dro dem ut på lekeplassen :)
Jeg sto opp 9 :p

hehehe, jeg fikk også sove lenge :) Samboern sto opp 7 med ho minste og så dro dem ut på lekeplassen :)
Jeg sto opp 9 :p

Her lekte de i stua, men jeg sov like herlig til 9 jeg også ;)

Back
Topp