Hverdagsirritasjon

Solstråle90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprillykke 2016
Mailykke 2018
Mulighet til å få utblås for irritasjon i hverdagen.

- Jeg irriterer meg over mennesker som setter seg på ytteste sete på bussen, og lar det innerste setet stå ledig.

- jeg irriterer meg over når mannen kaster søpleposen, men "glemmer" å sette i en ny pose.

- jeg irriterer meg over mennesker som ikke tar opp hundebæsjen til hunden sin!

Når mannen ikke setter fast søppelposen, men lar den ligge I søppelbøtta.. når han står I veien og skal ha klem, når jeg skal noe annet.haha da krasjer tankegangen min..

Irriterer meg over naboen som pusser opp og bråker hele tiden. Jeg vil sove, jeg har snart termin :(

Og så irriterer jeg meg når andre ikke kaster papprullen i søpla når toalettrullen er tom

Irriterer meg over at gubben lar alle skapdørene på rommet vårt stå åpen. Jeg lukker, han åpner
Samme problemet her!!

Når han ser det er fullt i oppvaskmaskinen, men ikke starter den. Vanskelig sa du?

Skitne sokker overalt.

Leker og ting som flyter om jeg er borte 1 dag.

Samme problemet her!!

Når han ser det er fullt i oppvaskmaskinen, men ikke starter den. Vanskelig sa du?

Skitne sokker overalt.

Leker og ting som flyter om jeg er borte 1 dag.

Og istedenfor å kle av seg de skitne klærne på badet og legge de i kurven, går han til soverommet og slenger de på gulvet ! :p

Over motorsykler/mopeder som står parkert med snuten inne på foetauet sånn at jeg ikke kommer forbi med barnevogn.

Og hvis jeg skal ta meg et glass vann og står å venter på at vannet skal bli kaldt, og så kommer det noen og sniker glasset sitt innunder krana før jeg får tatt vann, og SKRUR AV krana rett foran nesen min -.- Det er max irriterende!

Klær på sovrommesgolvet ,lesta på stuegolvet,
Når mannen skal rydde etter middag å de e halvgjort..står igjen glassa på bordet å bordet ikkje er vaska.småting som ikkje blir ferdi gjort under oppussing og att mannfolk ikkje ser ting som må gjerast :P

Klesberget ved siden av senga til mannen.
Når folk absolutt skal kjøre forbi ved første mulighet, for så å legge seg 5 under fartsgrensa.
Folk som ikke blinker i rundkjøringer.
Syklister!!!!!!
At mannen klarer å bruke så utrolig lang tid på ærender og å handle i butikken. Forstår ikke at det er fysisk mulig. I går fikk han en liste på kanskje ti ting. Kom hjem 1.5 time senere. Butikken er 5 minutter unna. Dagen før skulle han hente noen paller 5-10 minutter unna. 2 timer og et kvarter tok det. 5 paller. Fatter ikke hva han gjør! ???

Folk som kjører over fartsgrensa her jeg bor. Det er en grunn til at det er 30 km/t her! Og jeg kjefter om jeg kan.

Klesberget ved siden av senga til mannen.
Når folk absolutt skal kjøre forbi ved første mulighet, for så å legge seg 5 under fartsgrensa.
Folk som ikke blinker i rundkjøringer.
Syklister!!!!!!
At mannen klarer å bruke så utrolig lang tid på ærender og å handle i butikken. Forstår ikke at det er fysisk mulig. I går fikk han en liste på kanskje ti ting. Kom hjem 1.5 time senere. Butikken er 5 minutter unna. Dagen før skulle han hente noen paller 5-10 minutter unna. 2 timer og et kvarter tok det. 5 paller. Fatter ikke hva han gjør! ???

Skifter lyspærer og sånt på bilen? :p det gjør pappa iallfall.

idioter som tror de har betalt trippel veiavgift så man nesten må kjøre i grøfta for å unngå kollisjon. Det går helt fint å kjøre langs kanten, det må da være mulig å klare selv om det ikke er midtstripe i veien.. Og folk som kjører i 60km i 80soner, på slette med tørr asfalt. Seriøst, om man ikke tør å holde fartsgrensen på tørr asfalt i dagslys burde man bli fratatt lappen :o

Skifter lyspærer og sånt på bilen? :p det gjør pappa iallfall.
Haha, ja, men rart at de må byttes hver gang. :P
Det med butikken, har jeg en mistanke om er at han tar ting for ting nedover på lista. At hvis jeg har skrevet agurk - egg - tomat, så finner han først agurken, så går tvers gjennom butikken og finner egga og så tilbake til tomatene. Har ikke fått dettw bekrefta, men skal jammen prøve å skrive handlelister etter hvor ting er plassert i butikken og se om det hjelper. :p

Back
Topp