Hverdagsgleder???

Når pappsen og voffsen har vært på tur. Og voffsen må komme å "fortelle " meg at hun har vært på tur. Så fornøyd.
 
Tør nesten ikke si det, men han er nå 7 uker og idag har vi hatt første dagen uten magevondt!!!!!!
Håper SÅ at det fortsetter :)
 
Hverdagsgleder har jeg mange av. :)

Å bli møtt av verdens vakreste babysmil hver morgen når vi våkner.
 
At storebror ble så glad og kysset hele fjeset mitt fordi det var medisterkaker til middag:)
 
At frøkna sovnet nå kl 22:D det blir stadig tidligere;)
 
Å få plass til vognen på bussen. Det busses mye for oss, og den store gode Simo vognen er ikke lett å få plass til på bybussene, så er alltid litt spennende om vi rekker det vi skal i byen ;)
 
Idag er det at jeg skal gjenoppta svømminga med storebror. Stor gleder meg!!!!

Og så skal pappan passe mini, det skal også bli godt å få litt pause fra han, men er veldig spent på hvordan det vil gå....
 
Når baby sover på ettermiddagene, og jeg kan ha litt alenetid med storesøster :-) Når storesøster er levert i bhg, og jeg kan være hjemme med baby uten å ha noe planlagt, deilig å kan ta igjen litt søvn og se noe på TV i fred og ro :-) Andre hverdagsgleder er å få dusje helt alene uten at baby våkner eller storesøster skal dusje sammen med meg, når jeg får spist et måltid uten forstyrrelser, en god natt med mye søvn, når husarbeidet er unnagjort en sjelden gang da det går an å slappe av uten å føle at noe skulle vært gjort :-p Mange gleder i hverdagen!
 
Når sambo har ryddet hele leiligheten mens jeg har vært på trening og barseltreff :D
 
Har klart å legge ned mini TO ganger etter amming i dag. Aldri skjedd før! Første gang sov hsn videre bare 10 min da, men en hel time den andre gangen:)
 
Idag klarte jeg legge han i vogna etter at han sovna på puppen og han våknet ikke og har sovet i hele to timer!!!!!! Kanskje ting begynner å gå seg til nå....
 
Han sovna i vogna mens jeg trilla, for første gang!! Og sov i 2t og 45min.
Jeg begynte jo å tro han var dø!
 
Lille fant roa i ergobabyen- så nå får jeg gjort noe i huset :-))
 
Back
Topp