Hverdagsgleder???

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Små ting som gjør oss godt.

Hva med dere?

I går var det så enkelt som at mini sovna når vi kom hjem fra bhgn med storebror og jeg fikk lagt han i vogna uten at han våkna. Da fikk jeg og storebror spist sammen og lekt en time etterpå, bare oss. Han trengte litt mamma tid alene og da ble hele kvelden så fin:)
 
Last edited:
Små ting som gjør oss godt.

I går var det så enkelt som at mini sovna når vi kom hjem fra bhgn med storebror og jeg fikk lagt han i vogna uten at han våkna. Da fikk jeg og storebror spist sammen og lekt en time etterpå, bare oss. Han trengte litt mamma tid alene og da ble hele kvelden så fin:)

Så deilig! Sånt er hverdagsglede!! <3
Jeg savner 5åringen sårt, jeg går jo nesten alltid med frøkna på armen:( Prøver å få lagt han om kvelden så vi får litt tid, men må si jeg gleder meg til ting er litt mer på stell igjen....
 
Muligheten for å leke med hunden. Bare oss to.

I går da Aurora bare skrek og skrek i 2 t i strekk uten mulighet for å trøste henne. Prøvde hunden å trøste henne.var såååå snill. Og meg... men jeg var helt rolig.

Å få oss newborn sete så mannen og jeg fikk spust middag sammen i går.
 
Når sambo eller mamma passer baby og jeg får alenetid med storebror. F.eks når jeg tar han med i åpen barnehage eller lekeland. Det er så koselig!
Eller dersom jeg får mulighet til å sove formiddagsluren sammen med storebror. Han blir så glad når han våkner og ser mammaen sin ved siden av seg :)
 
Mine hverdagsgleder:
-Når jeg får dusjet uten at babyen våkner
-Å få laget ferdig og spist et godt måltid
-At jeg har en fantastisk snill baby som jeg får være mamman til <3
 
Mine hverdagsgleder

Vesla fikk "Frost/Elsa" kjole. Sååå glad. Danset rundt og sang "Let it go" ❤️

I morgen eller søndag skal jeg ha litt kval tid med eldste og da skal jeg vise han hvordan man smelter sjokolade og lage risboller :)

Mellomste som byttet bleie på lillebror :)

For meg må være når jeg får sove noen timer og laaaang dusj :)

Og når storebror tar med storesøster og følger henne til klasserommet ❤️ så søte sammen :)
 
Enig med dere andre. Det er så godt å kunne få en liten stund med storesøster, bare oss to♡ Og få trene, dusje og spise et varmt måltid hehe;)
 
Når lillegull ser meg rett i øynene og smiler bredt. Ah, smelt <3
 
Hverdagsglede idag var at han sovnet på skulderen min, uten pupp! Første gang!!! Og at jeg fikk lagt han ned uten at han våknet. Og at han sov så jeg fikk jobbet 40 min:)
 
At jeg for første gang fikk han til å sove uten å amme og at jeg la hsn fra meg uten at han våknet.
Våknet riktignok etter ett kvarter, men jeg får ta med meg det jeg kan ;)
 
Lillegutt sov fra 23.00 i går til 08.00 i dag. Endelig litt god søvn på mor :)
 
Mannen skiftet bleie. Tilbake kommer han med et lite gap som stirrer intenst på pupp. Så glad i pupp. Og så mye glede den gur henne. Elsker å amme (når alt går bra )
 
Back
Topp