Hverdagsglede!

Også takknemlig for deilig vær her i dag. Mange timer på terassen og hagen i dag:cool:
 
50% sm pga av trøtthet. Har hjulpet så mye denne uken sånn at jeg kan bruke mer energi hjemme. I dag har jeg endelig hatt overskudd til å føle meg mer tilstede i nuet med barnet mitt. Har også vasket klær. Barnet mitt har måtte gå med to ulike sokker noen dager takknemmelig for at jeg har mulighet til å lytte til kroppen min
 
Takknemlig for at mannen kjøpte robotstøvsuger med vaskefunksjon rett før vi ble gravide.. i dag har jeg altså støvsugd kjøkken,stue og gang ! Og fått satt på en klesvask.
 
I dag har jeg ikke vært like kvalm, og har derfor fått i meg mat med høyere kvalitet enn potetgull og kjeks. Veldig fornøyd med det. Har spist bær, yoghurt, frukt og masse bra korn. I går hadde jeg nok spydd bare av tanken på noe som ikke er helt tørt.
 
I dag ble det nydelig vær her, jeg kom meg ut i hagen en liten tur. Fått potta om noen planter og har pause på terassen. Jatakk til flere slike dager :cool: :)
 
Fortalte mamma og pappa om graviditeten i dag. De ble overraska, men glade :Heartred hadde ikke tenkt å fortelle det på en stund, men jeg er overraskende dårlig til å lyve/unngå sannheten :hilarious:
Så koslig da :) :Heartred
 
Back
Topp