Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint
Ikke veldig ulik i stilen som vi har kjøpt! Så lekker!Jeg har bestilt babynest med dyne til i samme stil![]()
Tusen takkSå fin jente du har Nutte87! ( ville ikke quote deg om du ville ha litt kontroll på bildene)
Men hvorfor har du sovet i en interiørbutikk?Vis vedlegget 198530
Slenger med et bilde til. Øver meg på å slappe av, syns det går rimelig greit! Nettopp våken fra en lunsj-dupp på 2 (!!!) timer![]()
HahaMen hvorfor har du sovet i en interiørbutikk?![]()
Ja, mistenkte nok det. Godstolen er viktig!Hahadette er utsikten fra godstolen min i stua. Sover godt (og ofte) i den. Glad i interiør da.. Skal sies..
Så lekkertVis vedlegget 198527
Gangen har fått seg en full rehabilitering. Nye varmekabler og fliser. Nyeste tilskuddet er Kelim teppet på gulvet. Elsker det! Tenker å male veggen bak kommoden i en blågrønn farge, men er litt usikker.. Hva tror dere? Og så gjenstår det bare å finne ny pynt til kommoden![]()
Så fintVis vedlegget 198565
Vi har tilfeldigvis et rom med blå tapet og olebrumher bor vi fortiden. Å det blir her lillesøster skal bo i starten
så i dag har jeg begynt å rigge litt! Det er sååå koselig!
Tror også det hadde vært en farge som hadde passe flott til, iallefall om du henter opp den litt blågrønne fargen som finnes i teppetSå lekkertTror det hadde blitt råtøft, spesielt til det teppe!