Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser kjempe fint ut!![]()
Det blir jo så fint!Veeldig enkelt, men mine strikkekunnskaper er meget begrenset. Men er jo morsomt å lage noe til lille selv også!![]()
Ååå, den var fiiiin!!!Vis vedlegget 149739
1/7 Blir aldri for stor for julekalender!Fikk L'Occitane kalender av pappa og stemor rett før jul. Funker fortsatt for å få meg opp om morran hvis jeg er trøtt.
Ååå, den var fiiiin!!!
Hva har du fått i den så langt?
Jeg har også hatt fra parfymeri, helt ubrukelig for det var bare parfymeprøver og sånt jeg ikke likte lukta av.Har fått to "kjipe" gaver, en liten rød julesløyfe som skal henges på juletreet og gavelapper. Ellers har det vært såpe, og reiseutgaver av shower gel, shampo, håndkrem og ansiktskrem. Så er veldig fornøyd!Liker når man faktisk får skikkelige produkter i slike ting, hadde en fra et parfymeri et år, og der var det så godt som bare vareprøver og reklame. Blir jo glad for kalender uansett, men er jo fint at man får litt kvalitet
![]()
Jeg har også hatt fra parfymeri, helt ubrukelig for det var bare parfymeprøver og sånt jeg ikke likte lukta av.
Men jeg elsker L'Occitane så den kalenderen hørtes veldig spennende ut! Det meste derifra dufter herlig og er veldig mildt mot sart hud.![]()