Hverdags utfordring til dere! :)

Hverdagsbilde 4/7; biola, kiwi, knekkebrød, vitaminer og oboy som jeg har blitt hekta på og MÅ ha hver frokost eller når jeg spiser annet enn middag :D

Vedlegg

• 1449485667850.jpg
    1449485667850.jpg
    56,1 KB · Visninger: 34
Ååå, den var fiiiin!!!

Hva har du fått i den så langt?

Har fått to "kjipe" gaver, en liten rød julesløyfe som skal henges på juletreet og gavelapper. Ellers har det vært såpe, og reiseutgaver av shower gel, shampo, håndkrem og ansiktskrem. Så er veldig fornøyd! :) Liker når man faktisk får skikkelige produkter i slike ting, hadde en fra et parfymeri et år, og der var det så godt som bare vareprøver og reklame. Blir jo glad for kalender uansett, men er jo fint at man får litt kvalitet :)

Har fått to "kjipe" gaver, en liten rød julesløyfe som skal henges på juletreet og gavelapper. Ellers har det vært såpe, og reiseutgaver av shower gel, shampo, håndkrem og ansiktskrem. Så er veldig fornøyd! :) Liker når man faktisk får skikkelige produkter i slike ting, hadde en fra et parfymeri et år, og der var det så godt som bare vareprøver og reklame. Blir jo glad for kalender uansett, men er jo fint at man får litt kvalitet :)
Jeg har også hatt fra parfymeri, helt ubrukelig for det var bare parfymeprøver og sånt jeg ikke likte lukta av.

Men jeg elsker L'Occitane så den kalenderen hørtes veldig spennende ut! Det meste derifra dufter herlig og er veldig mildt mot sart hud. :)

2/7: Trøtt hund hos mamma og pappa!
a8ac084edfd9042a43ae72240b420924

Jeg har også hatt fra parfymeri, helt ubrukelig for det var bare parfymeprøver og sånt jeg ikke likte lukta av.

Men jeg elsker L'Occitane så den kalenderen hørtes veldig spennende ut! Det meste derifra dufter herlig og er veldig mildt mot sart hud. :)

Liker produktene deres veldig godt selv, så er kjempefornøyd! Er deilig å skjemme seg bort litt nå fram mot juletider også, litt luksus i hverdagen :)

3/7: Det eg kallar enkel frukost... Må berre ha litt mat fort, så eg ikkje blir dårlig. Skal ete litt meir om eit par timar.
1cc5521dd70d80fd6f7067959a26ff8e

Hverdagsbilde 5/7 :) på imnebandytrening, men kan ikke trene pga. Bekkenløsning! Det er tortur!! Har så lyst!

Vedlegg

• 1449605084192.jpg
    1449605084192.jpg
    48,3 KB · Visninger: 23
Back
Topp