Hverdags gleder

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Med ny sjef i hus er det rart hva en plutselig kan glede seg over.... Del i vei ;)
 
Å få spise varm middag er ikke feil ;) eller ett måltid uten baby på fanget.... Funnet mye rart i håret ho sitt :p
 
Nå er det egentid og luksus å få dra på rema alene :p
 
Høydepunkt er å kunne dra på butikken alene, og når JEG kan gjøre husarbeid uten Hannah som tilskuer eller medhjelper i bæreselen... :D
 
Høydepunkt er å kunne dra på butikken alene, og når JEG kan gjøre husarbeid uten Hannah som tilskuer eller medhjelper i bæreselen... :D
Enig! Enn at det å gjøre husarbeid alene er fint sånn har det blitt nå ja.
 
Har fått dusjet, støvsugd, pakka inn pakke til mamma og drukket en god kopp te og kost meg med ei bok jeg fikk til jul mens lillemor sover ute i vogna :) sovet i 1 time og 40 minutter nå :)

Sov litt lengre enn ho pleier på morraen også så virkelig bra morsdag så langt :p
 
For en fredag ;)

Spist taco uten sovende baby i fanget/på brystet :)

Sovna relativt kjapt med å bli bært litt. Fikk lagt ho ned i senga og satt meg i stua igjen :) ca aldri skjedd før :p varte bare 30 min da før puppen måtte lufte seg kjapt før ho sov igjen.... Fikk sett litt tv til med samboer før vi tok tidlig kveld ;)
 
For en fredag ;)

Spist taco uten sovende baby i fanget/på brystet :)

Sovna relativt kjapt med å bli bært litt. Fikk lagt ho ned i senga og satt meg i stua igjen :) ca aldri skjedd før :p varte bare 30 min da før puppen måtte lufte seg kjapt før ho sov igjen.... Fikk sett litt tv til med samboer før vi tok tidlig kveld ;)

Høres nydelig ut! Godt å få tilbake litt kveld! :) har hatt noen slike kvelder den siste uka vi også . Utrolig deilig.
 
Høres nydelig ut! Godt å få tilbake litt kveld! :) har hatt noen slike kvelder den siste uka vi også . Utrolig deilig.

La seg rett over kl ni og vi tok kveld en time seinere så ikke så mye kveld akkurat :p tørr ikke håpe det er begynnelsen på noe for da snur det bare ;)
 
Når lillemor "prater" i vei og er stolt over å finne nye lyder å lage :) sjarmerende selv kl 0430 :p
 
Smil fra lillemor:).beste som finnes:)
 
Gleden hos lillemor når ho har snudd seg rundt på magen, ser skikkelig stolt ut :)

Mammaen er hvertfall stolt ;)

Full jobb å snu tilbake da..... Haha....
 
Hannah sover alene i senga. For aller første gang. Deilig :)

Så deilig :)

Har ho enda ved siden av meg i babynestet.... Men begynner å sovne uten byssing og bæring innimellom!! På dagen når ho sover ute i vogna kan jeg gjerne trille litt og om ho ikke sovner stopper jeg litt, å så sovner ho når vogna står stille :)
 
Den fantastiske følelsen du får i kroppen når du er aleine på kjøpesenteret å ingen kan hyle eller slå seg vrang!.. fikk sommerfugler i magen, og det sier litt om hvor lite alenetid det blir:D
 
Back
Topp