Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne tråden vil jeg følge med på, for jeg synes at det å få i han nok og variert nok kost er litt vanskelig.
Her står vi opp rundt 6 (han våkner mellom 4-6, men jeg nekter å forlate soverommet før det er morgen klokken 6), lager da grøt av havremel, spelt, morsmelkerstatning og smør (enten frukt eller kanel som smakstilsetning)
Så leker vi på gulvet. Mini sover igjen ca klokken 9, og denne hvilen varer i rundt 30-45 min.
Så spiser vi skive. Enten makrell i tomat, prim, smøreost, leverpostei. Får vann som tørstedrikk.
Mer lek.
Så er det hvil igjen mellom 11-12.
Så er det et lite mellom måltid. Består som regel av en halv banan most med en halv avokado pluss litt smoothie. (Vann som tørstedrikk)
Mer lek.
Ofte en siste hvil mellom 14-16 så middag varierer, men normalt får han denne rundt 14.30-15. Som regel på glass, men lager mye selv også.
Lek m.m
Så kveldsgrøt. Samme som frokost.
Flaske melk på senga ca 18.30 (210 ml)
Melk ca 23. (210 ml)
Eventuelt mer melk i løpet av natten. Som regel sover han gjennom.
Så bra! De to siste nettene har han kun fått melk ca 23 (når jeg legger meg) så det lover bra!Synes detta høyres ganske bra ut eg Min erfaring er at når dei får mindre mat på natta vil dei ete meir/bedre på dagtid. Slik er det/har det vore med mine små
Kva type kanel brukar du?
O spiser grøt til frokost Han nekter å spise brødskiver, men bananlapper går ned på høykant! Det eelsker hanTakk for svar, kjekt at dere deler Her virker det som at mini ikke er så interessert i melk om morgenen lenger, spiser ikke mye. Kanskje vi må prøve noe annet.. Er ikke voldsomt begeistret for skiver i hvert fall, det går ned max. tre-fire biter hver gang vi prøver. Men det tar kanskje litt tid å venne seg til det?
Kan nok ta litt tid før de blir vant til det ja. Prøv forskjellig pålegg kanskje? Og Bananlapper er suksessTakk for svar, kjekt at dere deler Her virker det som at mini ikke er så interessert i melk om morgenen lenger, spiser ikke mye. Kanskje vi må prøve noe annet.. Er ikke voldsomt begeistret for skiver i hvert fall, det går ned max. tre-fire biter hver gang vi prøver. Men det tar kanskje litt tid å venne seg til det?
Hvordan lager man disse bananlappene?Kan nok ta litt tid før de blir vant til det ja. Prøv forskjellig pålegg kanskje? Og Bananlapper er suksess
Hvordan lager man disse bananlappene?
Jeg lager av en moden banan, to egg, litt grovt mel og bittelitt bakepulver. Siden jeg spiser de selv også så bruker jeg ikke havregryn siden havregryn har veldig mye kalorier. Det har blitt min søtning i hverdagen så derfor litt lite kalorierHvordan lager man disse bananlappene?