hverdagen i Norge

ThereseAa

Forumet er livet
Det var vel ikke akkurat sånn jeg så for meg at den siste tiden som gravid skulle blir, men vi får ta hver dag med et smil [:D]

Jeg sitter nå i moss hos mine foreldre, mens kjæresten har dratt alene til trondheim for å jobbe.
Det har vist seg vanskelig å få tak i kort tids leie + at det må være noe uten trapper pga vår handicappede vofs.

Vi regner med at vi får pengene for huset i England om en 14 dagers tid, så da kan vi iallefall se oss om etter et hus.
Men foreløpig ser det ut til at jeg må føde på Østlandet, og da rekker jo kanskje ikke kjæresten frem i tide!

Ikke slik vi hadde tenkt det, men vi får se fremover. og om noen måneder er vår lille familie forhåpentligvis samlet igjen. [:)]

å nei, så trist. Sjønner deg godt jeg. Håper det ordner seg [;)]

Ja det er mye som dukker opp som vi ikke vet om bestandig...og det er bare om å gjøre å ta det med et smil [:)]
Håper dere finner dere noe dere kan trives i da....
Mye forandringer på en gang gitt...men velkommen til norge igjen da snupp [:)]

ORIGINAL: jealie24

Ja det er mye som dukker opp som vi ikke vet om bestandig...og det er bare om å gjøre å ta det med et smil [:)]
Håper dere finner dere noe dere kan trives i da....
Mye forandringer på en gang gitt...men velkommen til norge igjen da snupp [:)]

Signerer!!
Godt du tar så lett på det therese..-det er en flott egenskap det!!!![;)][:D]

Ønsker dere lykke til og håper at alt ordner seg for dere[;)]

Velkommen til Norge forresten.

Uff da ! Ønsker dere lykke til ! Blir det Fredrikstad sykehus på deg da ?

ORIGINAL: Tussi75

Uff da ! Ønsker dere lykke til ! Blir det Fredrikstad sykehus på deg da ?

Ja, det blir Fredrikstad sykehus på meg. Skal ringe dem i dag og få avtalt en dag til omvisning.

ORIGINAL: Godemine

Vil bare ønske deg lykke til [;)] virker som du tar ting med en smil tross alt [8|]

ja, vi har hatt så mye motgang i det siste, at vi kan ikke annet enn å ta det med et smil [:D] alt ordner seg til slutt er mitt motto

Har hørt at det å føde på Fredrikstad sykehus  har blitt veldig bra i det siste ,etter at de tok seg selv kraftig i nakken... Har endel slektninger og venner som har født der og de har vært veldig fornøyde !

ble fortalt av en venninne igår at de har visst 3 forskjelle føde avdelinger der.
Skal be om å få fødestua. Var visst hjemme koslig, med badekar og plass til samboer å sove. Men minimalt med smertestillende (lystgass)

Jeg skal også føde i fredrikstad.
Har vært innom spesialenheten flere ganger og blitt tatt kjempegodt i mot.
Jeg får oppfølging på svangerskapspolioklinikken hver uke,
og er kjempefornøyd med oppfølgingingen.
Har og fått høre mye rart, men ikke merket noe annet enn at jeg blir
tatt på alvor.

ORIGINAL: maiknøtte

Har og fått høre mye rart, men ikke merket noe annet enn at jeg blir
tatt på alvor.

Det var godt å høre. Med alt det rare man hører kan man jo ikke annet enn å bli litt nervøs. Det er jo ikke akkurat så mange ganger i livet man skal føde [:)]

Godt du tar det hele så positivt - skal se det ordner seg, ja[:D][:D][:D]

ringte for å få time til omvisning, og fikk da torsdag 3 mai. (bare et par uker før termin)
De var visst så fullbooket at de hadde måttet sette opp en extra dag.

Jeg spurte om de hadde en onsdag istedenfor en torsdag slik at mamman min kan bli med, men da sa hun:
"Hvis du vil ha omvisning før du føder, så er det bare torsdag som er ledig"
Hallo!
Det er vel liten vits med omvisning på føden etter at jeg har fått bebisen?!! heheh

Jeg skal også føde på Fredrikstad. Har født der en gang før, på fødestua og var kjempefornøyd. Det er ikke noe problem hvis du skulle trenge mer smertestillende. Da blir du kjørt ned til 2. etg. (normalenheten).[:)]

Hehe, ja, det er sant!! Lite vits i å se fødestua etter fødselen liksom..[8D][:)]

Selv har jeg fått omvisning på storken/føden 8. mai.. hehe, det er to dager før termin!! jaja, satte meg opp, tilfelle jeg må gå helt til termin (eller overtid[&:][8D]) men, hehe...[:)][:)]

Back
Topp