Hverdag :)

Chastli

Flørter med forumet
Endelig er hverdagen her, nesten litt vondt å levere snuppa i b.hagen etter all denne tiden sammen :/ Men skal bli godt med rutiner igjen, full jobb så langt det holder i ett par mnd til så får bare henge på :) Noen andre som har savnet hverdagen :)

Jeg har absolutt savnet hverdagen. Har vært helt utslitt i ferien med en aktiv treåring som i tillegg er i en skikkelig grensetestende periode. Det meste skal tøyes og strekkes for å si det sånn. ;) I tillegg til mye farting mellom familie. Ikke minst er jeg lei av mat! Det har blitt så mye mat, både julemat, julekaker, brus osv. Deilig å komme tilbake til nye rutiner.

Er sykemeldt da, så hverdagen betyr avslapping og tid til å gjøre de siste forberedelser for min del. Holder på å organisere litt her og der i huset slik at det er fint og ryddig til baby kommer. :)

Jeg for min del synes det var veldig deilig å levere treåringen i bhg i dag! :p Vi har hatt det veldig fint i ferien, men som sagt er jeg kjempesliten og rett og slett litt tynnslitt etter alle "kampene" vi har hatt. ;)

Jeg har absolutt savnet hverdagen. Har vært helt utslitt i ferien med en aktiv treåring som i tillegg er i en skikkelig grensetestende periode. Det meste skal tøyes og strekkes for å si det sånn. ;) I tillegg til mye farting mellom familie. Ikke minst er jeg lei av mat! Det har blitt så mye mat, både julemat, julekaker, brus osv. Deilig å komme tilbake til nye rutiner.

Er sykemeldt da, så hverdagen betyr avslapping og tid til å gjøre de siste forberedelser for min del. Holder på å organisere litt her og der i huset slik at det er fint og ryddig til baby kommer. :)

Jeg for min del synes det var veldig deilig å levere treåringen i bhg i dag! :p Vi har hatt det veldig fint i ferien, men som sagt er jeg kjempesliten og rett og slett litt tynnslitt etter alle "kampene" vi har hatt. ;)
Kjenner meg igjen av det du skriver. Det har vært en lang juleferie. Det har selvfølgelig vært veldig koselig å, men med en overaktiv gutt på 3 år har jeg gledet meg litt til denne dagen! Endelig kan jeg slappe av litt og sove litt og ha energi til han når han kommet hjem fra barnehagen :) etter at mann og barn dro i dag tidlig sov jeg til 10:30! Skikkelig luksus!

Rutiner og åpen bhg igjen er noe jeg har sett fram til lenge!

Var godt å være tilbake til normalen nå :P En gutt som var suuper klar for å være tilbake i bhg, mens jentungen ville ikke på skolen eller sfo, men tenker d går helt fint likevel :)

Samme her! :P Bortsett fra at min er 2,5 år kunne jeg ha skrevet det samme :P

Jeg har vært heldig og fått masse hvile i jula. Svigers og mannen tok seg av snuppa. MEN, jeg var ekstremt forkjølt og fikk ikke sove pga hard hoste. Så ja, hverdagen bringer med seg hvile og litt mer ro håper jeg

Korte dager på jobb 4 dager i uken, en dag fri = dupp på sofaen hver dag

Kunne tenkt meg mer fri eg :P

Back
Topp