Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjen av det du skriver. Det har vært en lang juleferie. Det har selvfølgelig vært veldig koselig å, men med en overaktiv gutt på 3 år har jeg gledet meg litt til denne dagen! Endelig kan jeg slappe av litt og sove litt og ha energi til han når han kommet hjem fra barnehagenJeg har absolutt savnet hverdagen. Har vært helt utslitt i ferien med en aktiv treåring som i tillegg er i en skikkelig grensetestende periode. Det meste skal tøyes og strekkes for å si det sånn.I tillegg til mye farting mellom familie. Ikke minst er jeg lei av mat! Det har blitt så mye mat, både julemat, julekaker, brus osv. Deilig å komme tilbake til nye rutiner.
Er sykemeldt da, så hverdagen betyr avslapping og tid til å gjøre de siste forberedelser for min del. Holder på å organisere litt her og der i huset slik at det er fint og ryddig til baby kommer.
Jeg for min del synes det var veldig deilig å levere treåringen i bhg i dag!Vi har hatt det veldig fint i ferien, men som sagt er jeg kjempesliten og rett og slett litt tynnslitt etter alle "kampene" vi har hatt.
![]()
Jeg har absolutt savnet hverdagen. Har vært helt utslitt i ferien med en aktiv treåring som i tillegg er i en skikkelig grensetestende periode. Det meste skal tøyes og strekkes for å si det sånn.I tillegg til mye farting mellom familie. Ikke minst er jeg lei av mat! Det har blitt så mye mat, både julemat, julekaker, brus osv. Deilig å komme tilbake til nye rutiner.
Er sykemeldt da, så hverdagen betyr avslapping og tid til å gjøre de siste forberedelser for min del. Holder på å organisere litt her og der i huset slik at det er fint og ryddig til baby kommer.
Jeg for min del synes det var veldig deilig å levere treåringen i bhg i dag!Vi har hatt det veldig fint i ferien, men som sagt er jeg kjempesliten og rett og slett litt tynnslitt etter alle "kampene" vi har hatt.
![]()
Signerer disse! 2,8 her, og hverdagen ønskes velkommenSamme her!Bortsett fra at min er 2,5 år kunne jeg ha skrevet det samme
![]()