Hver sin smak

Det er det Haily også ville ønsket, men her går vi for second best og velger Tingeling istedefor[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Det er det Haily også ville ønsket, men her går vi for second best og velger Tingeling istedefor[8D]

Maja hadde nok likt det også [:)] Nå blir det Miffy neste gang [:D]

Haha, ja den er ekte. Hadde ikke lagt ut bilde av en falsk tattoo. Den er tatt i går kveld klokken ti, så det er fremdeles blekkrester og merker fra trykket. Og linjene er akkurat slik som de skal være [:)]

*grøss*

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Ahh,okay [:)]
Den var søt da,hehe.
Men,det så ut som om det var litt bom her og der....

Jeg er kjempefornøyd jeg, er gubben som har gjort det [:)]

Han øver på meg, så jeg driter i om det blir litt bom her og der [;)]

den var kjempesøt

ORIGINAL: Candykikk

den var kjempesøt

Takk [:)]

Hehe fin den, men ikke min smak er ikke noe tilhenger av Hello Kitty..

ORIGINAL: Starlight Girl

Men det er jeg, så da passer det jo fint [:)]

ORIGINAL: xCamillax

Men det er jeg, så da passer det jo fint [:)]

Ja [;)]

ORIGINAL: *yummymummy*

kult nok det... men ikke sikkert du syns det er like kult selv når du blir 50[;)]

Jeg håper i grunnen jeg har andre ting å bry meg om i en alder av 50 [:)] Kanskje barnebarn som synes dn er driiitkul?! [:)]

kult nok det... men ikke sikkert du syns det er like kult selv når du blir 50[;)]

Jeg håper i grunnen jeg har andre ting å bry meg om i en alder av 50 [:)] Kanskje barnebarn som synes dn er driiitkul?! [:)]

Ja blir jo uansett en generasjon med mye tatoveringer så blir nok sett på som vanlig da hehe[:D]

Den så skikkelig hjemmelaget ut og et av de siste motivene jeg ville valgt er Hello kitty. Men så lenge du er fornøyd så.....

Ja blir jo uansett en generasjon med mye tatoveringer så blir nok sett på som vanlig da hehe[:D]

Akkurat [:)] Er nok de 50-åringene uten tatoveringer som skiller seg ut [8D]

ORIGINAL: Looney

Den så skikkelig hjemmelaget ut og et av de siste motivene jeg ville valgt er Hello kitty. Men så lenge du er fornøyd så.....

Den er hjemmelaget også [:)]

Mye finpuss som trengs der, ja. Men heldigvis kan det jo rettes på etterhvert [:)]

Ikke noe jeg hadde valgt, men folk er forskjellige [:)]

ååå, jeg vil også se!!!

jeg rakk ikke å få sett så vil gjerne se

Jeg vil gjerne se..
Ikke noe som får blitt styggere enn tribals uansett [:D]

Back
Topp