hver kveld

x1xnothernstar

Elsker forumet
ca 1 time etter benji er sovnet så våkner han å hylskriker... helt panisk skringing. har holdt på sånn i 1 mnd nå hver eneste kveld.. vanskelig å roe han også. må rugge han i søvne igjen.. skjønner ingenting.. på samme tidspunkt, det er såå merkelig.
det virker ikke som han har vondt.
mamma sa jeg var akkurat likens fra jeg var 6 mnd til 1 år.. hver kveld ca 1 time etter jeg var sovna...[8|]

nesten som han har mareritt og våkner og er livredd..

noen idee hva som er galt?

det hørtes ikke noe særlig ut...Vanskelig!!

Hva med å være inne hos han på den tiden han pleier våkne, drive og rydde litt, romstere litt der inne, nynne litt kanskje så han hører du er der og føler seg trygg??

ORIGINAL: Looney

det hørtes ikke noe særlig ut...Vanskelig!!

Hva med å være inne hos han på den tiden han pleier våkne, drive og rydde litt, romstere litt der inne, nynne litt kanskje så han hører du er der og føler seg trygg??

Signerer - kanskje det kunne ha hjulpet?

Uff merkelig greie det der....[&:]

Skjer av og til her også..men roer seg som regel når hun ser en av oss og får tutten[8|]
Virker som hun drømmer noe[8|]

Hmm, har ingen råd til deg desverre[&o]

Hannah var også sånn for en tid tilbake, og kan skje innimellom enda. Fant ikke ut hvorfor, men hun var også helt panisk, roa seg kun igjen når vi til slutt ga opp og ga henne flaske.

Men lurer på om det kunne ha noe med at da hun går over fra den første søvnfasen som er ganske lett, til den som er dypere, for hvis det da var noe som forstyrret våknet hun i full panikk. Vi begynte med å lukke vinduet på rommet slik at det ble mye stillere for henne. Så lukket vi det opp igjen noen timer senere. Det funket hvertfall her.. men aner jo ikke om det er samme greie.

Lykke til hvertfall [:)]

Mathias er og sånn innimellom. Jeg føler det er helst de kveldene han er overtrett at det skjer (slik som i kveld [8|]) Akkurat som at han våkner i steden for å gå over i dypere søvn, finner liksom ikke roen så godt når han har vært overtrøtt på kvelden. Kan det være noe slikt?

Har egentlig ingen gode råd å komme med, som ikke allerede er gitt, men håper dere finner ut av det og at ting ordner snart[:)]

Back
Topp