hver kveld ....

MiaDenPia

Elsker forumet
minsten leker mett og fornøyd på gulvet .... tannpuss er unnagjort og ny bleie har han fått...

Han begynner å gni seg i øynene og jeg spør om han vil legge seg,

han nikker ....

men så fort jeg har lagt ham i senga .... sagt godtatt og skal til å gå ut ... hyler han tvert ..... oftest starter det med sutring... (tar jeg han opp roer han seg tvert, men straks han blir lagt er det på an igjen)

en periode ville han bare sovne når han lå oppå meg , kunne ta alt fra 5 til 15 minutter før han sovnet .... men når han først hadde sovnet , var det bare å bære ham i seng....

Han kan ligge å sutre i opp til 5 minutter hver kveld .... jeg går inn flere ganger og legger ham ned igjen (for han reiser seg opp ofte )

WHat to do?



har forsøkt å

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har vært litt vel utagerende når han kommer i seng her og. En periode fant jeg til slutt ut av griningen rett og slett var protest. Da ble det litt "hardt" med at jeg gikk inn etter en tid (ett minutt kanskje) tok han opp, roet seg med en gang, sa til han at "nå er det leggetid". Gjorde det kanskje 4-5 ganger første kvelden, så et par neste. Nå er det kanskje bare noen protester av og til :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
virker som det er der her å, tror jeg må prøve det du gjorde

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp