Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat bråvåknet nå, drømte at vannet gikk! (Noe det selvfølgelig ikke gjorde) :-(Når jeg legger meg om kveldene nå så tar jeg meg selv i å tenke på om vannet kommer til å gå eller om fødselen kommer til å starte denne natten.. Flere med de tankene?
Tisselaken her også!
16 dager til termin.. har og stram livmor. Mye bevegelse hos lillegutt. Føles som om magen snart ryker.. hoven i føtter og hender. Småkvalm og tørst på natten. Sovet stadig mere ila Natten,men han våkner stort sett 05.30 å rører seg..
Kjenner jeg blir stadig mer klar. ..
Hvor skal du føde?17 dager til termin her og akkurat likt som du beskriver. Våkner hver morgen tidlig av meg selv, eller at lillegutt prøver å komme seg igjennom ribbeina mine. Og er så hoven overalt, men mest hender og føtter.
Hvor skal du føde?
AHUS i oslo. .St. Olavs i Trondheim, enn du?
Hadde tisselaken ei natt. Men holdt jo på å smelte vekk av det. Sliter allerede å sove om nettene fordi jeg blir glovarm, klam og svett. Med det tisselakenet var det jo enda mye verre. Så ble dratt vekk før natten var over for å si det slik hehe
Eg bytta det ut med håndkle for eg vart jo gjennomvåt av å ligge på det lakenetHadde tisselaken ei natt. Men holdt jo på å smelte vekk av det. Sliter allerede å sove om nettene fordi jeg blir glovarm, klam og svett. Med det tisselakenet var det jo enda mye verre. Så ble dratt vekk før natten var over for å si det slik hehe
Jeg også syns det var helt grusomt med tisselaken, fikk enda mindre søvn med det.. Så fjerna det etter noen dager Tok litt tid før jeg skjønte at det var det som gjorde at det blei klamt Vannet gikk ikke i senga heldigvis
Eg bytta det ut med håndkle for eg vart jo gjennomvåt av å ligge på det lakenet