Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den jeg bruker er oppført som kun allergifremkallende. Allergier har jeg fra før, så fortsetter med den.
Må si jeg er overrasket over at leppepomaden fra A-derma er både allergifremkallende og hormonforstyrrende
Vi brukte A-derma krem da yngste fikk atopisk eksem og bruker forsatt dusjsåpen. Lurer på om det også kan være allergifremkallende og hormonforstyrrende. Skummelt
Har kastet kremene nå Datteren min har flere allergier som vi oppdaget etter vi startet med de kremene. Visste ikke at det kunne være en sammenheng før denne tråden kom.Krem fra A-derma bruker vi også og den har fungert bra på eksemen til eldstemann, men den kan være allergifremkallende da den inneholder sitronsyre.
Har kastet kremene nå Datteren min har flere allergier som vi oppdaget etter vi startet med de kremene. Visste ikke at det kunne være en sammenheng før denne tråden kom.
Krem fra A-derma bruker vi også og den har fungert bra på eksemen til eldstemann, men den kan være allergifremkallende da den inneholder sitronsyre.
Men så er det ikke sånn at alle produktene fra det merket er dårlige heller ;-)Har kastet kremene nå Datteren min har flere allergier som vi oppdaget etter vi startet med de kremene. Visste ikke at det kunne være en sammenheng før denne tråden kom.
Det er sant, men ville ikke ta noen sjanser Jenta mi har atopisk eksem og syns egentlig ikke Aderma hjalp. Dyrt var det jo, men menMen så er det ikke sånn at alle produktene fra det merket er dårlige heller ;-)
Jeg husker jeg leste tester på våtservietter og babyoljer da eldstemann var liten.
Da fantes det en side som het grønn hverdag som testet masse produkter
Det som er problemet ofte er at ett merke lager flere produkter. La oss ta feks natusan. De har (hadde på den tiden) mange produkter som kommer dårlig ut, mens andre produkter som kommer godt ut.
Og det samme gjelder også andre merker.
Jeg tenker at man må ta alle tester for det de er, og ikke dra alle produkter fra samme merke over en kam ;-)
Men så er det ikke sånn at alle produktene fra det merket er dårlige heller ;-)
Jeg husker jeg leste tester på våtservietter og babyoljer da eldstemann var liten.
Da fantes det en side som het grønn hverdag som testet masse produkter
Det som er problemet ofte er at ett merke lager flere produkter. La oss ta feks natusan. De har (hadde på den tiden) mange produkter som kommer dårlig ut, mens andre produkter som kommer godt ut.
Og det samme gjelder også andre merker.
Jeg tenker at man må ta alle tester for det de er, og ikke dra alle produkter fra samme merke over en kam ;-)