Flere inneholder hormonforstyrrende-og allergifremkaldene midler
http://www.side2.no/foreldre/her-er-leppepomadene-du-br-styre-unna/3423213834.html
http://www.side2.no/foreldre/her-er-leppepomadene-du-br-styre-unna/3423213834.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det største problemet er egentlig ikke hva de inneholder, men at folk flest stoler på at det de kjøper på apotek ikke inneholder skumle ting og derfor ikke sjekker opp....Den jeg bruker er oppført som kun allergifremkallende. Allergier har jeg fra før, så fortsetter med den.
Må si jeg er overrasket over at leppepomaden fra A-derma er både allergifremkallende og hormonforstyrrende
Vi brukte A-derma krem da yngste fikk atopisk eksem og bruker forsatt dusjsåpen. Lurer på om det også kan være allergifremkallende og hormonforstyrrende. Skummelt
Ja, jeg er selv en av de som har tenkt at det som selges på apoteket er trygt. Det er jo sykt at apoteket kan selge ting som er helseskadelig, og jeg syns ikke slike produkter har noe å gjøre i et apotek. Veldig kjipt at man må drive research hver eneste gang man skal handle noe da.Det største problemet er egentlig ikke hva de inneholder, men at folk flest stoler på at det de kjøper på apotek ikke inneholder skumle ting og derfor ikke sjekker opp....
Det har vist seg gang på gang at mye av det som selges på apotek også inneholder skumle ting
Ja, jeg er selv en av de som har tenkt at det som selges på apoteket er trygt. Det er jo sykt at apoteket kan selge ting som er helseskadelig, og jeg syns ikke slike produkter har noe å gjøre i et apotek. Veldig kjipt at man må drive research hver eneste gang man skal handle noe da.
Ja, det er jo nettopp det Jeg har bare stolt på dem for apoteket måå jo være trygt. Godt jeg vet bedre nåOg så skryter de jo av at produktene e kvalitetssikret. Mhm...
Eg og, best denBruker purelan jeg....
Det gjorde våre ogsåJaja, der gikk nesten alle leppepomadene våre i søpla...