Hver dag føles som dagen derpå - med angst;)!

Hope

Hope
Så glad jeg er sykemeldt 50% og ikke starter på jobb før kl 13.00 for tiden. Jeg er så uggen i kroppen hver dag, spessielt om mårran. Føles som jeg har hatt en skikkelig fest dagen før - med en god del vin. Hodepine, kvalm, sulten, tørst, lysten på ALT er der med en gang jeg våkner, men med en gang jeg spiser må jeg ligge i fosterstilling på sofaen, grøss..... Fra klokken 12 - 18 er det OK, men så kommer det snikende igjen på kvelden..:)! For et liv!:)
I natt hadde jeg skikkelig strekk under ribbena og ned mot lysken, det gjorde ikke vondt men veldig ubehagelig..- har bare aldri kjent det sånn. Våknet flere ganger av det, og bekymret meg. Sov ikke noe særlig. Derfor ekstra trøtt i dag. Har ikke kjent det noe mer i dag, så regner med alt er bra da:) Det er vel sånn det er og blir. Man bekymrer seg fra dag 1 med barn. Inni magen eller utenfor. Samma det. Alt jeg kjenner er vel normalt - jeg bare vet ikke hva "normalt" er når jeg aldri har vært gravid før.... Skummelt:) Men jeg gleder meg!:)


Hva tror dere ? Er dere bekymret ?
 
Samme her:) Har vært trøtt og sliten i flere dager og det er tungt å stå opp om morgenen. I dag var det verre enn noen gang og jeg følte meg fyllesyk som fy, bortsett fra at jeg ikke var kvalm. Gikk rett fra senga og over til sofaen og her har jeg stort sett ligget siden jeg stod opp. Har drukket masse vann i dag, men det er jo bare bra:) Håper virkelig ikke det skal være sånn lenge:p
 
Samme her:) Har vært trøtt og sliten i flere dager og det er tungt å stå opp om morgenen. I dag var det verre enn noen gang og jeg følte meg fyllesyk som fy, bortsett fra at jeg ikke var kvalm. Gikk rett fra senga og over til sofaen og her har jeg stort sett ligget siden jeg stod opp. Har drukket masse vann i dag, men det er jo bare bra:) Håper virkelig ikke det skal være sånn lenge:p


hihi, mm. spiser appelsin, faktisk veldig deilig og friskt...:) Forhåpentligvis gir det seg når vi runder 3 mnd - og det er bare 4 uker til for min del:))
 
Kjenner meg igjen! Også er jeg kvalm på en veldig rar måte ;) når jeg kjenner kvalmen kommer så er det eneste som hjelper å spise. Noe som er stikke strid med hvordan det var før jeg ble gravid. Da kunne jeg ikke fordra tanken om mat når jeg var kvalm.. Jaja, kroppen er rar! Møøønsj møøønsj!! Håper ikke dete varer hele svangerskapet ;) hihi
 
Jeg går faktisk og er redd for at det er noe galt ettersom jeg overhode ikke har noe kvalme :/ Er selvfølgelig glad for at jeg ikke er kvalm, men man skal jo liksom være dårlig når man er gravid, så jeg blir bekymra over at jeg er altfor frisk. Det virker helt teit, men det er sånn jeg føler det :/
 
Jeg går faktisk og er redd for at det er noe galt ettersom jeg overhode ikke har noe kvalme :/ Er selvfølgelig glad for at jeg ikke er kvalm, men man skal jo liksom være dårlig når man er gravid, så jeg blir bekymra over at jeg er altfor frisk. Det virker helt teit, men det er sånn jeg føler det :/

Jeg er heller ikke kvalm i det hele tatt. Det var jeg ikke med første heller. Mitt eneste symptom både nå og på samme tid sist, er mangel på mens:) Og at jeg har vært forferdelig trett, ikke så ille enda, sist startet vel det rundt uke 10 tror jeg.
 
Jeg er heller ikke kvalm i det hele tatt. Det var jeg ikke med første heller. Mitt eneste symptom både nå og på samme tid sist, er mangel på mens:) Og at jeg har vært forferdelig trett, ikke så ille enda, sist startet vel det rundt uke 10 tror jeg.

Jeg er heller ikke noe kvalm ennå. Jeg håper jeg slipper unna det! Jeg kjenner det veldig i brystene (au!) og at jeg er fryktelig trøtt. Jeg går derimot rundt å er redd for at noe skal skje, huff.. Det er min største bekymring for tiden.
 
Huff, ja, det er vel det vi bekymrer oss mest for alle nå. Jeg er like glad hver gang jeg har vært på do, uten blod på papiret:)
 
Deler det der med bekymring for at alt er bra og skal gå bra. Har ingen tegn i det hele tatt og liker ikke det no særlig. Men var på ul forrige uke så jeg vet det er noe der og skal på ul i morgen også pga skal ha tett oppfølging. Håper virkelig det skal gå bra med alle oss her inne nå. Vil ikke se flere forlate oss. Like trist hver gang noen må takke for seg.
 
Back
Topp