Hver 6. kvinne

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
opplever MA/SA fikk jeg vite av gynekologen i dag. Og jeg er en av dem! MA oppdaget i dag, embryoet var umulig å måle, så hun kunne ikke si når utviklingen stoppet. Takker for meg her inne og ønsker dere alle lykke til videre! :)

Nei...!! så utrolig synd... Håper det går bra med deg!
Jeg er også 1 av 6... SA for to mnd siden, men ny spire satt nesten med en gang. Lykke til med videre prøving!

Nei og nei så utrolig trist. Jeg er også 1 av 6 som har opplevd MA, men det er mange år siden og fått 3 barn etter.
Håper det går bra med deg.
Masse lykke til videre. :)

Så leit for deg! Jeg er også 1 av de 6. Jeg mistet en gang mellom jentene mine, men ble gravid med min yngste datter etter bare 3 mnd. Det var veldig tøft da, men i dag er jeg på en måte glad for at det skjedde. Hvis jeg ikke hadde mistet så hadde jeg jo ikke fått den yngste datteren min! Og henne vil jeg jo ikke være foruten!

Lykke til videre!

:( Akkurat nå syntes jeg at det tallet var litt lavt i forhold til hvor mange som har mistet her inne på Mai! og det er like trist hver gang :( Håper at veien videre går knirkefritt! Lykke, lykke til!!

Lykke til videre, håper spiren sitter snart igjen!

Å nei, ikke du også!! Vi er en del de siste dagene da altså... Håper du klarer å komme deg gjennom dette på en OK måte, og at du når du føler deg klar, blir fort gravid med en liten som vil være med deg helt til termin! Stor klem til deg...

Å nei, ikke du også!! Vi er en del de siste dagene da altså... Håper du klarer å komme deg gjennom dette på en OK måte, og at du når du føler deg klar, blir fort gravid med en liten som vil være med deg helt til termin! Stor klem til deg...

Takk for det! Bare jeg får ut det som er inne i meg går vi igang på nytt.. Lykke til du også! Håper vi ses inne på et terminforum asap! Klem til deg og!!

Jeg er og en av de.....
Gravid 3 ganger, 2xSA (uke 5+6 og (6+0) og en BO (uke9)

Håper det går ok med deg, og mannen. Ta vare på hverandre. Neste gang sitter h*n! :)

Back
Topp