hvem?

ja, jeg er også veldig lei nå!!!! hadde termin 4. juli og har ikke fått jenta mi ennå! tålmodighet er en dyd sies det[;)]

jeg er lei!
Har akkurat to uker frem til termin fraidag,,,så nå kan det vel skje vel...???
Ungen er jo ferdig da[8D]

Jeg syns det går bra enda...men jeg begynner å bli veldig utålmodig på å se babyen ja. Har ikke termin før 28 juli, så det kan enda gå 4 uker til, må være litt forberedt på det også [:-]

1 uke igen i dag.....måtte den finne veien før det.......................LEIIIIIIIIIIIIIIIIIII

har termin om to uker, men begynner å bli litt utålmodig..-men det er bare for å endelig få se gutten vår [:D]
Men, det kan jo ennå gå fire uker til, så kan liksom ikke bli drit lei ennå [8|]

har termin samme dag som deg...
går rundt å tenker at det kan skje når som helst liksom og det må jeg slutte med...kan ta en måned til vettu!!!

Jeg er utålmodig nå ja........

Har termin på torsdag som kommer, og håper og håper.... Like før jeg tyr til bønn også.... [:)]

Sukk... Lille venn, vil du ikke komme ut til mamman og pappan din da??? Vi venter jo så veldig på deg.

Kjenner at det begynner å holde nå ja, ho kan godt komme nå

Kjempe utålmodig ja og jeg er bare 3 dager etter termin enda.. men føler jeg har venta i evigheter nå.. håper hver natt at det skal skje noe, men neida...

krysser fingrene for denne natta...

begynner å kjenne at eg er litt lei nå ja.... er så spent på alt sammen[;)] Har lyst å se det lille nurket mitt snart. Har termin idag, så det kan enda gå to uker til ja... huff huff..

ufff...jeg som sitter her med 19 dager igjen til termin...har fortsatt lang vei å gå...

Har termin på søndag og har hatt fødselstegn i massevis siden onsdag... var nærmest desperat før helgen, men utålmodigheten har heldigvis roet seg en del. Nå klarer jeg å ta hver dag, hver time som den kommer, og etter det har jeg fått sovet godt om natten. Får dagene til å gå med å strikke klær til lille Eivind. Vi får se om sparkebuksen jeg begynte på i går blir ferdig til han blir født... jeg håper jo ikke det [;)]

[:)][:)] Har termin om 10 dager (+, - ) den 20.07.06
og merker at jeg er veldig spendt og utholmodig.. [:D] men det er vel typisk oss jenter som venter på nurkene våres...[:-]

Ønsker alle lykke til [:)][:)]

hadde termin 30 juni eg.. så e litt leie av å venta jah.. har fått tid til undersøkelse på sjukehuse på fredag..
men he et håb om at det ska sje noge før den ti.. hehe.. he hatt en del murring (elle et elle aent) helt nere i ryggen de siste dagene.. vorte litt verre ijen i dag.. så hbe nå dæ æ et gydd tein å at dæ kansje sjer noge.. men e jo for all del ikke lenge te fredag..

veldig lei av å vente jeg også egentlig... men mest pga jeg ikke vil ungen skal bli større enn det den er nå, pga setefødsel [&:] er nå bare 3200g ca, men det syns jeg er nok...
søstera mi har termin en uke etter meg & hun har fått noen strekkmerker - det vil jeg helst unngå...
I tillegg til at jeg kjeder meg syykt om dagene da alle andre studenter her borte er reist hjem, & samboeren min jobber en del [:'(] (sutre sutre, hehe)
& i tillegg gruer jeg meg så til fødselen at jeg bare vil bli ferdig med det & slippe tenke på det i flerne uker!! Såh, da skal ikke jeg klage mer [8D]

ORIGINAL: maiki

hadde termin 30 juni eg.. så e litt leie av å venta jah.. har fått tid til undersøkelse på sjukehuse på fredag..
men he et håb om at det ska sje noge før den ti.. hehe.. he hatt en del murring (elle et elle aent) helt nere i ryggen de siste dagene.. vorte litt verre ijen i dag.. så hbe nå dæ æ et gydd tein å at dæ kansje sjer noge.. men e jo for all del ikke lenge te fredag..

Har også hatt slike murringer noen dager innimellom, spes. i går, jordmor sa i dag iallefall at det var et tegn på at noe kunne nerme seg - men vil heller tro på det i ditt tilfelle da du er så langt over termin (uff, det må vær så kjedelig [&:])
Hvorfor kan de ikke bare sette deg i gang? eller er det ikke noe de gjør uten videre kansje?

Melder meg på som utålmodig jeg også! 3 dager over termin nå! Pyton å gå sånn å vente...., men det blir jo snart [:)]

syns de siste ukene er så vanskelig...gikk opp bare 4kilo igjennom hele svangerskapet og i de to siste ukene plutselig har jeg gått opp 5 extra kilo...hmmm...det gir litt hvondt i ryggraden når man går opp så fort...uhu uhu :( vanskeli å puste om netter...oh well...
jeg kan vente litt til så kommer hun sikkert om max en måned...

ORIGINAL: **Flash**

ORIGINAL: maiki

Har også hatt slike murringer noen dager innimellom, spes. i går, jordmor sa i dag iallefall at det var et tegn på at noe kunne nerme seg - men vil heller tro på det i ditt tilfelle da du er så langt over termin (uff, det må vær så kjedelig [&:])
Hvorfor kan de ikke bare sette deg i gang? eller er det ikke noe de gjør uten videre kansje?

eg he ikke hatt noge spesielt komplikasjona eller nogen ting.. å de vil vel helste venta.. å eg e ikke den så mase.. seie de noge seie eg meg som regel enige.. hehe.. så hu bestilte time til undersøkelse når eg va sjå legen på fredag.. men hu viste ikke kæ de kom te å jer for noge.. om de kom te å setta dæ i gang elle om de sko bara "sjå".. men hallo kan jo ikke gå mar enn 14 dage øve.. e leie nok nå.. hehe..
jah då satse eg på at det snart sjer noge.. at det sjer noge FØR fredag.. hehe.. e fullmåne i mårå.. så kan jo hba på det sjer då..
du nimme deg du au nå jah.. e nok bere du innstille deg på at du kansje går øve tiå.. så komme det ikke som et "sjokk".. å du blir kansje litt mer tolmodige.. har vertfall vert sånn her.. men e nå ikke allti liga lett.. men.. hehe.. ;)

Back
Topp