Hvem?

De første ukene fikk vi høre at Kristian lignet på pappan sin, men nå har han "forandret seg" og ligner mer på meg enn pappan sin. [:D] Har også hørt at han ligner på sin bestefar (min pappa)[;)]. Meeeen det blir morro når han blir større, for da får vi se hvem han egentlig ligner på [;)]

Men jeg synes selv at han ligner MYE på meg, hvertfall hvis vi sammenligner baby bilder av meg og han[;)]

Sofie ligner på meg da jeg var baby. Men når hun sover er hun veldig lik Oliver. Og Oliver er prikk lik pappaen sin. Men det kan jo forandre seg.[:)]

Alle sier at begge jentene våre ligner på pappen sin. Ine lignet på eg når hun var baby

Folk sier det er som å se minni meg [:)], men hun har pappans nese[:D]

Hun var prikk lik pappaen sin når hun ble født. Det var mange som flirte når de fikk se henne, for hun var nesten en kopi av faren sin[:D]

Nå begynner hun å bli litt mer lik meg i panna og hakepartiet, resten er fortsatt veldig likt pappaen (og gjett om han er stolt!)

angelica e helt lik meg nor eg va baby.. det e artig å se på bildene nett som du ser meg[:D]

pappagutt her ja:)

Vel, i begynnelsen var han mest lik sin pappa når han var liten...men nå med tiden begynner han å bli mer lik meg[:)] Men har øyepartiet etter pappaen sin, nese og munn etter meg (typisk munn på min side av familien) og haka etter mormoren sin[;)]

ORIGINAL: Sneipelur

Han ligner så på pappan sin at det er nesten nifst[:D][;)]. Når vi ser på bilder av han da han var liten så er det som å se Kasper nå[:D]

sånn er d her å nesten nifst[:D][:D]

Back
Topp